@Der Einser, zo met bepakking, dat kan toch niet goed zijn voor je auto lijkt mij. En zo kom ik de wijk niet uit hoor, dan hang ik op minstens 4 van de 8 hobbels.
Ik zie jou foto ook nog prima, dus aan mijn bril zal het vast niet liggen
Bestaat dat,.... Oostindisch blind ?
dus toch achter lager als voor..... en jij maar tegen mij zeggen dat het gezichtsbedrog is......@Corné: Dat zeg ik,... country style hier zat ik al op te wachten
Ik heb ook eens voor je gemeten, met hele volle tank, maar zonder iemand / spullen er in.
Voor: 63,5cm
Achter:61,5cm
ik stel voor dat jullie (@Pendragon en @Dennis Nijholt) toch eens foto's maken van die zogenaamde "bergen" hoor, dan zien we ineens het probleem ook . Zal als ik terug ben ook eens foto's posten van onze drempels in België.. :-)
hoe ziet een drempel zonder tussenstuk er uit?@Pendragon: bedoel je alleen die drempels die geen "tussenstuk" , dus alleen een punt zeg maar.
Of heb je ook al last bij drempels/vluchtheuvels die zeg maar 'schuin - recht - schuin' lopen?
dat is idd een goed idee!Ik heb er net 1 gemeten en deze was tussen de 13 en 14cm hoog. Het probleem zit hem alleen niet zozeer in de hoogte maar in de lengte. Volgens het plaatje moet de lengte 4m of zo zijn en dat is hier misschien de helft. Hierdoor staan de voorbanden al weer op normale hoogte terwijl de achterbanden daar ook nog staan. En ja dan is er net te weinig ruimte onder de auto en zeker met belading. Ik zal straks eens kijken of ik met auto op de drempel een foto kan maken