KW Streetcomfort + 18" velgen + Michelin PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
Dank je EdK, zal straks eens meten. Het gaat om die van 30km en ik weet nu al dat die zeker veel hoger zijn dan 12cm en het begin/eind ligt veel korter op elkaar.

EdK

Forumguru
wel bij mij in straat 30km gebied kloppen die maten ook niet.
maar ja hebt een niet verlaagde Yeti, dus ze mogen nog wel ff hoger hoor

Der Einser

Forumguru
@Der Einser, zo met bepakking, dat kan toch niet goed zijn voor je auto lijkt mij. En zo kom ik de wijk niet uit hoor, dan hang ik op minstens 4 van de 8 hobbels.

Hoezo niet goed voor je auto?
Ik raak niets, alleen bij erg inveren loopt de band tegen het kunststof binnenscherm... nou en,... zou ik bijna zeggen.
Maar zulke hobbels die jij bedoelt kan ik ook niet hebben inderdaad.
Dan moet ik omrijden :D

Pendragon

Donateur
Ok, ik zou dat persoonlijk niet leuk vinden als het aanslijt in het binnenscherm...en helaas, ik kan niet omrijden. In elke straat naar de 'hoofdweg' liggen die dingen. Maar ik ga zo wel eens even meten.

Volgens dit verhaal: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/diversen/22241-schade-door-verkeersdrempels.html
kunnen de hobbels ook 15cm hoog zijn (gelijk met de stoeprand), maar moet ook duidelijk aangegeven staan dat er hobbels komen, nou dat zie ik nooit ergens. Misschien eens tijd om een brief naar de gemeente te sturen :D

Dennis Nijholt

Forumguru
hmmz kom ik aan met voor 69.5 en achter 70.5...nu dan maar goed als het 24 augustus is gaat er 3 cm af en dat is volgens mij genoeg dus kom ik op voor 66.5 en 67,5, dan kan ik nog fatsoenlijk over de bergen heen hier in het dorp (bergen ja... want zo hoog zijn die drempels, je kan er in de winter vanaf skiën)

Joske

Forumguru
ik stel voor dat jullie (@Pendragon en @Dennis Nijholt) toch eens foto's maken van die zogenaamde "bergen" hoor, dan zien we ineens het probleem ook ;). Zal als ik terug ben ook eens foto's posten van onze drempels in België.. :-)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Pendragon: bedoel je alleen die drempels die geen "tussenstuk" , dus alleen een punt zeg maar.
Of heb je ook al last bij drempels/vluchtheuvels die zeg maar 'schuin - recht - schuin' lopen?
hoe ziet een drempel zonder tussenstuk er uit? :pieker:

Joske

Forumguru
denk dat ie gewoon een borduur bedoelt ofzo :laugh:

edit: een borduur = een stoeprand

Stoeprand:

stoeprand
de stoeprand zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ˈstuprɑnt] Verbuigingen: stoeprand|en (meerv.) rand van een stoep (1) aan de kant van de weg ...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Ik heb er net 1 gemeten en deze was tussen de 13 en 14cm hoog. Het probleem zit hem alleen niet zozeer in de hoogte maar in de lengte. Volgens het plaatje moet de lengte 4m of zo zijn en dat is hier misschien de helft. Hierdoor staan de voorbanden al weer op normale hoogte terwijl de achterbanden daar ook nog staan. En ja dan is er net te weinig ruimte onder de auto en zeker met belading. Ik zal straks eens kijken of ik met auto op de drempel een foto kan maken :)

CDK

Forumguru
Ik heb er net 1 gemeten en deze was tussen de 13 en 14cm hoog. Het probleem zit hem alleen niet zozeer in de hoogte maar in de lengte. Volgens het plaatje moet de lengte 4m of zo zijn en dat is hier misschien de helft. Hierdoor staan de voorbanden al weer op normale hoogte terwijl de achterbanden daar ook nog staan. En ja dan is er net te weinig ruimte onder de auto en zeker met belading. Ik zal straks eens kijken of ik met auto op de drempel een foto kan maken :)
dat is idd een goed idee!

MennoW

Forumguru
In Almere kwam ik zelfs met een niet verlaagde Superb aan de grond.
Komt natuurlijk ook door de lange wielbasis.

@Corné ja bij mij is alles nog heel, een krasje tel ik niet.
(Blijft leuk) image.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan