kwaliteit van de lak...

hemi24

Forumguru
Ik wacht nu al anderhalve week op de officiële reactie van Pon, m.b.t. de roestplek aan de binnenkant van m'n motorkap van een anderhalf jaar oude auto...

hemi24

Forumguru
Met een half jaartje, bij de volgende 30k servicebeurt, kaarten we het anders gewoon weer aan bij de dealer...

Heb ik nog een opmerking over de afbladderende bij mij witte lak waarmee de (standaard zwarte?) bumpers gespoten zijn. Dit is bij mij te zien aan beide kanten bij achterwielen, zit daar zo'n horizontaal randje/hoekje waar steentjes en van alles blijft liggen. Jullie hier ook "last" van, is gelukkig aan binnenkant maar zag het bij wassen wel. Verder nu 2 kleine schades aan achterbumper, aangezien auto/bumper wit is zie je dit snel omdat de bumper er onder zwart van kleur is? Alle bumpers hebben ze du sniet in alle kleuren maar spuiten deze mee, is dit gebruikelijk?

hemi24

Forumguru
@JLeeuw: sterker nog, waarschijnlijk komen de bumpers op kleur aan bij de fabriek en zijn deze ergens anders al gespoten...

Heb wel een lakstift aangeschaft, prijs valt mee. Na kenteken door gegeven te hebben bestellen ze deze voor je op kleur, voor iets van 8 euro per stift.
Maar is deze lak ook te gebruiken op plastik van bumpers en spiegels bijv?

Bovenaan Onderaan