Zo weer bijna 2 maanden verder, maar great news!
Na flink werk is hij eindelijk volledig geschuurd en staat hij volledig in de primer, nu op naar een lasser.
Foto's zeggen natuurlijk meer:
Zoals hij er nu in totaal beeld bij staat, na +/- 5 maandjes werk:
Zo op het oog lijkt hij vrij goed te zijn, echter hieronder zijn de stukken die moeten worden gelast (bij voorbaat excuses voor sommige wazige foto's),
De bovenstaande plekken zijn nog opzich prima te lassen. Het raam moet er sowieso uit in verband met de roest eronder, maar dat is niet erg want er zit dan meteen een nieuw rubber omheen.
Echter is er nog een stuk wat iets lastiger te repareren is... Dit gaat helaas in mijn budget snijden:
Degene die verstand hebben van lassen begrijpen wel waarom, voor de anderen leg ik het even uit. Deze plek is lastig voor een lasser om te maken vanwege het feit dat het metaal niet exact op de hoek van de kofferbakrand gelast kan worden. Dus moet de helft van het spatbord ook weggeflext om een goede las te kunnen garanderen. Echter is dit zeer lastig vanwege de vormen van het spatbord, dus helaas ook erg prijzig...
Nu ben ik opzoek ondertussen naar iemand die dit kan maken, maar helaas tot nu toe niet echt gelukt.
Overigens is er ook goed nieuws te melden! Na veel gezoek heb ik uitgevonden waarom mijn auto niet onder de Lancia Fulvia 2nd series staat vermeld in het RDWregister. Wat blijkt, ik heb de 818612 achter de naam staan. Dit houdt in dat het een sport uitvoering is van dit model. Het leukste van alles is dat er daar namelijk maar 1 van in Nederland op kenteken staat!