TinusPlotseling
Senior Member
Geeft een mooie bak licht!!
ja ze zijn idd langer en geven echt veel licht ik ben er echt blij mee geef goed licht bij het inparkerenWat me opvalt aan die lampjes is dat ze ook de weg achter de auto goed belichten.
Zou dat komen door de lange vorm van de lampjes?
Mijn Phillips X-treme led's 'volgen' qua verstrooiing van het licht zoveel mogelijk het patroon zoals de halogeen lamp z'n licht schijnt in de reflector. Maar dat is recht achteruit (hoog vanaf de grond) en een stuk opzij.
Bij het inparkeren in het donker zie ik vanachter het stuur alsnog niet zoveel van de auto of object, laat staan de straat, waar ik voor aan het insteken ben...
Ik ga nu toch een beetje twijfelen of ik overstap op deze lampjes....
even vraagje wie weet waar dit voor gebruikt word ?? ben het spoor even bijster hahahah
Niet noodzakelijkerwijs. Dit apparaat kan een analoog signaal digitaal maken en zorgen voor mogelijkheden om zaken aan te sluiten, die normaal gesproken foutmeldingen zouden geven. Het maakt niet uit wat, als het maar 4-20 mA of 0-10 Volt vraagt.oke heb ik dus niets aan hahahaah
Er bestaan dacht ik ook lampjes die dat signaal ingebouwd hebben. Die schakelen dus vanzelf aan en uit bij het inschakelen van de achteruitrijverlichting.Ik heb zo'n apparaat in mijn auto laten bouwen, om een achteruitrij piep te kunnen genereren, wanneer ik de auto in achteruit zet.
Dat weet ik, die heb ik (nog 1 dag ) in mijn huidige auto zitten, maar dat werkt niet in een Octavia, omdat je daar foutmeldingen op krijgt via de Canbus. Vandaar dat er een (best prijzig) systeem in moest met een converter. Voordeel is dat het uitschakelbaar is.Er bestaan dacht ik ook lampjes die dat signaal ingebouwd hebben. Die schakelen dus vanzelf aan en uit bij het inschakelen van de achteruitrijverlichting.