LED Kentekenplaat verlichting op O3

ertromp

Forumguru
Off topic: @Joske : nu lees en zie je hier op het forum van allerlei topics over LED upgrades, verlaging en tuning.
Wanneer gaan we foto's van jou projecten zien? :D Inmiddels ben je toch al wel over de streep gehaald?! :D

ByeByePeugeot

Actief lid
Klopt, heb ik ook vervangen ;)

Het enige wat ik heb gelaten zoals het is, is de voetjesverlichting en leeslampjes. Het moet wel een beetje gezellig blijven in El Carrio :D

ByeByePeugeot

Actief lid
Zelfs originele VW Led verlichting is niet nodig. Een stel Canbus geschikte LED's en omcoderen middels VCDS is voldoende. Heb deze mod zelf al uitgevoerd op 2 O3's

Ik moet toch eerlijk zeggen dat de originele een betere opbrengst en spreiding geven. Vergelijk de foto's van Wesly en mij met die van Chris. Er zit dus verschil in. Je kan jezelf afvragen of die spreiding het mooier maakt. Het is een kwestie van smaak, I like de spreiding en de glowy rand op de bumpert:jaja:

Edit: Het kan ook zijn dat de gebruikte camera van Chris de boel dimt.
@chriss Welk merk Leds heb jij er in zitten?

Laatst bewerkt:

___JC___

Forumguru
Ziet er mooi uit hoor, ik snap eigenlijk niet waarom Skoda dealers hier niet op inspelen en een LED pakketje in de prijslijst zetten. Ik denk dat veel mensen het zo aan zouden klikken.

ertromp

Forumguru
Edit: Het kan ook zijn dat de gebruikte camera van Chris de boel dimt.@chriss Welk merk Leds heb jij er in zitten?

@chriss heeft Led's uit Duitsland :D
Velen hier van het forum die bij mij thuis Vagcom aanpassingen hebben laten doen hebben gezien dat ik oude Mercedessen restaureer. Voor die hobby ben ik ook in de handel rond onderdelen voor Mercedes belandt.
De led's van @chriss heb ik in een partij op de kop getikt bij een Mercedes onderdelen handelaar in Gelschenkirchen Dld. :D Het is een lampje met 5 SMD led's

Bovenaan Onderaan