LED Kentekenplaat verlichting op O3

Antera

Donateur
idd, ik zag het Corne, kost 'maar' 250 dollar dus als je veel (?) wil wijzigen is het wel te doen..... Of misschien wil het Bredase lid me wel helpen...

Ik wil je zeker helpen ermee is een stuk goedkoper dan een OEM kabel kopen mits je de kabel veel gaat gebruiken. Let wel die 250 dollar is excl douane kosten en invoerrrechten dus word nog wel wat duurder.

Neem anders even via APP of telefonisch contact met me op heb ik ook het nummer van de te bestellen LED units origineel en werken dan feilloos met de aangepast instellingen

+31(06) 15228709

MartijnW

Actief lid
Afgelopen weekend de af-fabriek verlichting verruild voor originele VW Led verlichting. Middels VCDS keurig aangegeven dat er Ledjes in zitten en geen melding meer gehad. Weerstandjes / kabels zijn dus niet nodig. Ik heb geloof ik 3 tientjes betaald voor 2 Ledjes ( kan ook ietsje minder zijn). Het ziet er op dat Race Blue zeker mooi uit.

@ByeByePeugeot: Kun je de artikelnummers van de gebruikte artikelen sturen of posten. Vooral de kofferbakverlichting vind ik persoonlijk erg slecht in de originele setting.

@Antera: Is dit makkelijk in VCDS aan te passen als ik voor andere wijzigingen kom ?

leo442

Forumguru
Mijn kentekenplaat hoeft voor mij niet zo zichtbaar te zijn:D. Met de ledverlichting in de kofferbak ben ik meer in m'n schik!

Antera

Donateur
@ByeByePeugeot: Kun je de artikelnummers van de gebruikte artikelen sturen of posten. Vooral de kofferbakverlichting vind ik persoonlijk erg slecht in de originele setting.

@Antera: Is dit makkelijk in VCDS aan te passen als ik voor andere wijzigingen kom ?

Geen enkel probleem. Plaatsen en omcoderen komt het helemaal goed. Led units die je moet aanschaffen zijn 5G0 052 110

thekawa

Forumguru
Is bij mij nu ook gelukt met leds van 3 euro. Zie de howto. Wel de vcds aanpassing door laten voeren. Heeft antera gedaan voor me.

EdK

Forumguru
achhhh vermoed dat die prijs wel zal zakken, en als je hem morgen besteld heb je in ieder geval alvast de 20% korting

hberg

Actief lid
Heb zelf 20 canbus leds van ebay voor nog geen €10 die gaven wel storing maar dat kan iemand met een VCDS kabel zo verhelpen. Kan je gelijk nog wat andere aanpassingen laten doen ;)

Oh en alles vervangen voor led :)

CDK

Forumguru
Met superskoda wel, met de betreffende lampjes niet, canbus compatibele werkt voor de ene auto wel en voor de andere niet, probeer het gewoon zou ik zeggen, werkt het niet stuur je ze een mailtje en mag je ze retourneren en krijg je je geld terug.

hberg

Actief lid
Bij de O3 naar mijn weten wel. Voor de kenteken kan je instellen dat er LED in zit en dan heb je niet langer meer last van een lampstoring. Overige modellen zou ik niet weten.

ertromp

Forumguru
Maar @Corné de Kluijver heeft gelijk dat je de lampcheck niet uitzet maar je kent een andere verlichtingssoort toe met een daaraan gerelateerde weerstandswaarde. Heb er al verschillende gedaan met VCDS. Mooiste zijn de OEM kenteken lampen

Bovenaan Onderaan