michelover
Forumguru
@baartje mij bevallen ze nog steeds goed. Ook bij de rit naar oostenrijk weer even moeten gebruiken en ze werken prima. Nog geen signalen van medeweggebruikers gehad dus ook die hebben er geen last van.
Aangezien ik geen Lumen meter heb, kan ik dat niet testen.
hallo,Ik heb net mijn mistlampen vervangen door LED.
Naar mijn mening en wat ik tot nu toe gemerkt heb is de opbrengst genoeg.
Wacht nog even de mistige omstandigheden af.
Gaat om de volgende lampen : CANBUS High Power 6 watt LED mistlicht
Nadeel is wel dat er kabels met weerstanden benodigd zij, maar deze worden keurig erbij geleverd.
En de kabels passen makkelijk achter de mist lamp, geen foutmelding dus op het dashboard.
Het aanbrengen van de kabels brengt geen schade aan de bestaande aansluiting. Het is gewoon een contra stekker die je erin drukt. Ik heb voor de 6 watt gekozen omdat de 7,5 watt toen ik hem bestelde volgens mij nog niet bestond.
Zou die 7,5W niet voldoende zijn om de CANbus meldingen te omzeilen? Ik heb gelezen dat indien de load meer dan 5W bedraagt de CANbus geel foutmeldingen geeft over een defecte lamp. Heeft iemand die LEDs al eens getest zonder weerstanden?
Ik zie het idd. Wat zou dan het verschil zijn tussen de CANbus en niet-CANbus versie? Worden daar gewoon weerstanden bijgeleverd of zit er iets ingebakken in die CANbus versie die de CANbus om de tuin leidt?@ernieken , denk niet dat de 7,5watt zonder canbus wel werkt, wordt namelijk ook een 7,5 watt versie met canbus geleverd.
Afgelopen week de 6watt led mistlampen geprobeerd. Wat een tegenvaller!! Licht is veel en veel minder dan de gewone gloeilamp doordat het licht niet in de spiegelglaasjes rondom de aansluiting gestraald wordt.