Volgende week zondag kan ik in Gent helpen.
Hoi Yargo,
Ik heb ervaring met heel veel VAG auto's. Ook met Octavia 3. Met Superbnog niet maar verachil is niet groot. Wat wil je trouwens in hidden menu doen?
Ik kan diverse leuke gadgets voor je activeren. Video in Motion (video tijdens rijden) kan ik ook activeren.
Hidden menu vooral om het typenummer te zien van de Columbus, zodat ik weet of ik kan upgraden of niet. :-)
Ja, maar niet altijd. Soms moet die vrijgeschakeld worden dacht ik.Hidden menu is toch te benaderen door 1 x op Setup te drukken en dan ingedrukt te houden?
Heb je nog problemen gehad met douane en evt extra belasting. Of is die in een blanco doos gekomen.Ik kan toegevoegd worden op de ledenlijst, mijn originele Ross Tech kabel is binnen gekomen uit Amerika
Verstandig! Ik kreeg 28,- naheffing op 4 lampjes pffff bizar gewoon!@Octavia32 heb hem naar een vriend van me die in LA woont laten sturen, die heeft hem verpakt en als gift doorgestuurd.
Op welk bedrag ( hoogte ) kom je op 28 eurie heffing dan ?Verstandig! Ik kreeg 28,- naheffing op 4 lampjes pffff bizar gewoon!