madpilot
Senior Member
Hai, als hetzelfde probleem is: dat mijn zitvlakken voor helemaal niet strak zitten. Het lijkt geenszins op de foto's die ALBA op zijn website heeft. Ik vermoed dat dit lubberen met de jaren alleen maar erger gaat worden. De heer Van Der Wilt is mijn verkoper.
Ja, dat is voornamelijk mijn probleem + slordige afwerking. Ben het ook met je eens dat het er op de site veel strakker uit ziet. Wat ik in je vorige bericht niet helemaal begreep was: "Ik heb ook gevraagd of ze de foto's die van mijn auto gemaakt zijn door te sturen". Waarom wil je die foto's? Heb je de auto inmiddels? Kan je in dat geval eens wat foto's maken en hier plaatsen? Denk dat we samen sterker staan en dat we evt. toch Muntstad een grotere rol moeten toebedelen, uiteindelijk zullen zij met de vuist op tafel moeten slaan, evt. samen met de leasemaatschappij. Het lijkt in ieder geval geen individueel geval te zijn. Hoop natuurlijk dat ik er woensdag zelf uit ga komen met Alba.
Mijn leder gaat bij Leder Inbouw Nederland vandaan komen. Ik zal tzt eens een fototje maken (auto nog niet geleverd, dus ook nog geen leer). Dan kunnen we zien of het aan de mallen ligt of aan de applicateur.
Ben heel erg benieuwd, hopelijk zit het er tegen die tijd bij mij al strak in...