Leeftijd/Geslacht -Yeti rijder

echt geen bejaardenauto hoor!

@Erkens --> Ik heb blijkbaar echt een bejaarde auto gekocht zo te zien >:) Want tot nu toe ben ik de jongste eigenaar met mijn 28 jaar (en 27 toen ik hem kocht)[/quote]

Super, nog meer jonge lui :baby012: dacht ff dat ik de enige was :laugh:

Kan me goed voorstellen als je een gezin hebt dat het een handige bakkie is de Yeti!

ik vind het toch geen bejaardenauto ondanks Skoda naar mijn idee mikt op de 50+ doelgroep.

Misschien val ik dan wel buiten de doelgroep want ik ben net 65 jaar.
Tot mijn pensionering heb ik altijd zakelijke (lease) auto's gereden en heb de laatste eind augustus ingeleverd en ben nu een heel tevreden Yeti rijder

pen

Lid
man, 64 jaar, voelt zich door een actieve levensstijl prima thuis in een Yeti!! Daar behoort dan een variabel yeti-gebruik bij, afwisselend beladen, lange afstanden, goede/slechte (on)verharde wegen. Waar vroeger dan de Citroën 2 CV goed voor was, kun je feitelijk ook uithalen met de comfortabele 1.2 TSI!!! Dus een beetje avontuurlijke inslag past wel bij Yeti-rijders.

Yeti 1.2 TSI Ambition 2010, brilliant silver, pano-schuifdak, Spitzberg 17 velgen, trekhaak, winterbanden 205-16inch

berny

Nieuw lid
ik 49 en mijn vrouw zegt altijd.... mannen blijven kinderen alleen hun speelgoed wordt duurder ?????:icon_smile_question

Gompie

Lid
De toekomstige gebruikers van de aqua blauw 1.4 TSI (MDI, vision pakket, panoramadak, LM Dolomite) zijn: Man 56, vrouw 46, twee katten van 7 en een ruwhaarteckelpup op komst.

Ik ben pas komende dinsdag 8 maart een blije Skoda Yeti rijder. Ik ben een man, 44 jaar oud. En natuurlijk niet te vergeten mijn vrouw van 41 en de kids jongen van 9 en dochter van 5. No animals.

EdV

Nieuw lid
Nog een blije eigenaar m=45 V=40
Tussenstand:
Yeti.jpg

(misschien wat te vroeg voor statistiekjes)

monster

Nieuw lid
Monster is een oudere jongere van 55 en daarom ook actief lid van de Stichting Morekop....
Alleen moet de Yeti nog gemaakt worden, nog een paar weken wachten....

Bovenaan Onderaan