Leeftijd/Geslacht -Yeti rijder

veld94

Lid
Ben een man van 43 , en ga vanaf vandaag rijden met de Yeti 2.0 TDI 103 kw (140 pk) met DSG, 4x4 en 2000kg aanhanger gewicht, Platin Grijs. En let op,......... Omgeboud naar de eisen van een grijs kenteken. De auto wordt uitsluitend bedrijfsmatig gebruikt in de wegenbouw.

Jonapot

Nieuw lid
Aflelopen maandag 14 April een Yeti Ambiance 1.6 tdi besteld, ben 67 jaar, maar denk een goede koop te hebben gedaan.
Levering week 27 dus nog ff wachten. Wie heeft er ervaring met de plakset de meegeleverd wordt ? Het echte brandstof gebruik ? En als caravantrekker ?

Jonapot

Fred

Nieuw lid
Besteld op 18 sept 2010 , bij levering ben ik 48j en 109 dagen, dinsdag 12 april wordt ie afgehaald.:1884:

Witte Yeti

Actief lid
Die lange levertijd komt vast door dat speciale embleem.......nog een paar nachtjes slapen en dan heerlijk genieten.

Fred

Nieuw lid
Hmmmmmm, heeeeel erg lang. Je moet weten dat 12 weken ruim geschat waren volgens dealer.
Vooral toelevering DSG onderdelen en het pannodak waren oorzaak oponthoud.

Dat embleem, je bedoeld ( avatar) ? Jep, moest toch iets doen in de wintermaanden om wachten draaglijk te maken.
Had er trouwens nog extra winterbanden bijbesteld... echt al veel plezier van gehad in die dikke sneeuwlaag de voorbije winter. :ahum:

veld94

Lid
Trekpaard Yeti TDI

Hoe de 1.6 TDI zich voor een caravan zal gedragen, weet ik niet , maar mijn 2.0 TDI met 140 pk en DSG speelt gewoon met een zware aanhanger.
Het verbruik van de Yeti weet ik nog niet, daarvoor zal ik toch eerst eens een paar duizend kilometer gereden moeten hebben.
U schrijft over een bijgeleverd plakset, wat bedoel je daarmee? PICT3014.jpg

ik hoop ook met zo"n leeftijd ook nog met mijn yeti {of een andere yeti } te mogen rijden . heel veel km met jullie yeti . ben zelf 65 en mijn vrouw 63 .

Super Rolvink ga maar lekker samen genieten van je mooie Yeti. De stoelen zitten in elk geval geweldig.

Bovenaan Onderaan