Gefeliciteerd met je Yeti, mooie kleur heb je uitgezocht....in ieder geval veel rijplezier.
Dan ben je een van de jongere die in een Yeti gaat rijden, leuk hoor. Wat voor uitvoering krijg je?34 en mijn vrouw 28 jaar! Maar we gaan pas zaterdag rijden, dan krijgen we hem...
Dat is een mooie complete uitvoering en Mato Brown had ik ook bijna gekozen, maar het is uiteindelijk Candy White gewordenHet is de 1.4TSI Ambition, Mato Brown geworden...kan niet wachten...
Je hebt er pas nog 2 gezien, op een meeting.......geen artic maar wel van de witte sneeuwmannen.Kijk, meteen de juiste kleur voor dat ijskoude model! Nu weet ik waar ik voor moet uitkijken als ik weer eens in de buurt van Deventer ben (wat wel vaker het geval is trouwens).
Ja Pim, wit is een erg mooie kleur voor de Yeti! Maar niet bijzonder praktisch. Wim vond het zwart van zijn Yeti trouwens ook niet echt handig. Een beetje viezigheid zie je vrij snel op die auto's. Dan maar liever een grijze muis, eh, Yeti...Je hebt er pas nog 2 gezien, op een meeting.......geen artic maar wel van de witte sneeuwmannen.
Ja Pim, wit is een erg mooie kleur voor de Yeti! Maar niet bijzonder praktisch. Wim vond het zwart van zijn Yeti trouwens ook niet echt handig. Een beetje viezigheid zie je vrij snel op die auto's. Dan maar liever een grijze muis, eh, Yeti...
Dan is wit toch wel de mooiste kleur....goeie keus hoor:xyxthumbs:. Volgens mij wordt een witte niet vuiler dan welke andere kleur, maar op donkere kleuren valt dat meer op.Helaas waren we te laat om nog een ruime keuze te hebben (laatste modellen Ambition Arctic). Het was wit, zwart of blauw. En die antraciet velgen staan zo mooi bij wit ... dan maar wat vaker poetsen