Ik ben blij dat mijn PDF'je (wat ik volgens mij ooit van een Duits zusterforum heb geplukt) z'n nut hier bewijst.Dus maar de pdf even terug gemaild waar duidelijk bovenin staat Superb II..
De modificatie is uitgevoerd en ik moet zeggen dat de dealer het keurig uitgevoerd heeft. Alle panelen die los moesten (en dat waren er nogal wat) zitten weer keurig vast zonder zwarte vegen van monteurshanden e.d.Mijn (voor mij nieuwe) Superb II Combi met panoramadak heeft ook last van vocht in bij het reservewiel. De auto is geleverd half april 2011. Voor modellen geproduceerd voor15 april 2011(edit) 12 april 2011 is een modificatie beschikbaar vanuit de fabriek/PON. Het betreft andere afvoerslangen tussen dakhemel en dak heen die uiteindelijk eindigt in de wielkasten. Modellen van na die datum hebben dus reeds de modificatie.
Ik heb een afspraak met de garage staan om de modificatie (onder garantie) door te gaan voeren en dat gaat zeker een halve dag kosten. Ik heb de instructie voor de modificatie gezien en er moet heel wat los in het interieur van de auto.
Nu, na een aantal regenbuien en een goede wasbeurt van de auto kan ik concluderen dat de modificatie zijn werk doet. De auto blijft nu droog van binnen.De modificatie is uitgevoerd en ik moet zeggen dat de dealer het keurig uitgevoerd heeft.
dit is een topic in het Superb II subforumLekkage panoramadak Octavia III
nou ik heb net 2 weken mijn rapid met panoramadak maar ben er wel blij mee hoor
Totaal geen vergelijk met het panoramadak in de S2 maar wel mooi dat je er blij mee bentnou ik heb net 2 weken mijn rapid met panoramadak maar ben er wel blij mee hoor