Meteen alles (wat ik binnen heb) gedaan....dus kofferbaklampjes, voetenverlichting, dashboardkastje, en hemelverlichting voor en achter gedaan en........de kofferbakverlichting van de Citigo ook meteen, had precies nog 1 LEDje over, staat best stoer
Al deze lampjes hebben met uitzondering van de hemelverlichting 1 ding gemeen (ze zijn ook hetzelfde): je MOET ze erin solderen.
De plastic sokkel van deze LEDes past simpelweg niet volledig in de "sokkel" waarin een echt lampje wel past.
Bij de eerste heb ik nogal lopen tobben met solderen, maar op bij de tweede merkte ik dat die sokkel helemaal niet nodig is en dat je die, als je de draadjes een beetje uitbuigt, er zo vanaf schuift. Vervolgens het LED (setje) zelf in de behuizing solderen en klaar is kees.
Ben zeer tevreden over het resultaat met uitzondering van de voetenruimteverlichting. Door de "losse" ledjes die rondom zitten krijg je lichtvlekjes van een blauwige kleur in de voetenruimte....niet echt mooi, maar de kleur van het licht is echt 1000 keer beter dan dat smerige gloeilamp kleurtje (daar is op zich niks mis mee, maar wel onder een dashboard dat volledig met wit LED is verlicht.....het is of het een of het ander, en dus .....volledig LED....
Heb een filmpje gemaakt hoe ik de lampjes gemodificeerd heb....zal ik z.s.m. even uploaden.