Levertijd Octavia 3

Frenk21

Forumguru
@Z!P , jammer dat je op de velgen geen naafdopjes van skoda hebt. Heb ik specifiek om gevraagd bij de dealer. Hopen dat ze dat niet vergeten.

Frenk21

Forumguru
Helaas heb ik nog geen beeldmateriaal omdat mijn auto nog gemaakt moet worden. Je krijgt dan ipv het dopje waar MAK op staat, het nieuwe skoda logo. Dan valt het niet zo op dat je er andere velgen op hebt laten zetten en maakt het geheel net af. Je kan het zien op de orginele skoda velgen.

svdm

Senior Member
Heb het idee dat de reden van het feit dat die 14% Combi's (en Hatchbacks) opeens nu toch al worden uitgeleverd (ipv pas in maart/april) is dat dit allemaal al lang zo gepland was, maar dat ze wilden voorkomen dat teveel mensen hun 14% hatchback bestellingen van 2013 op het laatste moment zouden annuleren.

Immers, als ik had geweten dat ik slechts maar een ruime maand (5 weken) langer zou moeten wachten op de levering van de 14% Combi-versie (of Hatchback), dan had ik daar hoogstwaarschijnlijk voor gekozen.

Overigens ben ik dik tevreden met mijn 2013 Hatchback Greenline hoor! Maar een beetje zuur is het wel...

#dubbeltjeopeersterang, ik weet het! :-|

bonyuri

Actief lid
Heb het idee dat de reden van het feit dat die 14% Combi's (en Hatchbacks) opeens nu toch al worden uitgeleverd (ipv pas in maart/april) is dat dit allemaal al lang zo gepland was, maar dat ze wilden voorkomen dat teveel mensen hun 14% hatchback bestellingen van 2013 op het laatste moment zouden annuleren.

Immers, als ik had geweten dat ik slechts maar een ruime maand (5 weken) langer zou moeten wachten op de levering van de 14% Combi-versie (of Hatchback), dan had ik daar hoogstwaarschijnlijk voor gekozen.

Overigens ben ik dik tevreden met mijn 2013 Hatchback Greenline hoor! Maar een beetje zuur is het wel...

#dubbeltjeopeersterang, ik weet het! :-|
Precies, dat heb ik ook.
Mij is verteld dat productie pas in februari zou starten. Maar nu zijn de eerste al in Nederland!
Ik heb mijn hb gl pas 28 december op kunnen halen, die maand had er ook nog wel bij gekund.

Maar: nu ik een tijd in de HB rondrijd vind ik hem eigenlijk mooier en sportiever dan de combi en voor die 20 liter extra bagage ruimte hoef je het ook niet te doen.

WillemJan

Forumguru
Week 50 2013 definitieve bestelling geplaatst, zojuist gebeld door de dealer dat ik volgende week donderdag de auto kan komen ophalen. Voel me weer als een vijfjarige op 4 december :)
Hoi Vincent,

Welke configuratie heb je besteld? Wellicht heb ik dan dezelfde meevaller.....
Staat niet in je profiel, vandaar de vraag.

Dank.

Groetjes... Willem-Jan

Vincent76

Actief lid
Hoi Vincent,

Welke configuratie heb je besteld? Wellicht heb ik dan dezelfde meevaller.....
Staat niet in je profiel, vandaar de vraag.

Dank.

Groetjes... Willem-Jan

Ik heb een Candy White Skoda Octavia 1.2 TSI 105pk Greentech Ambition Businessline HB hand-6 besteld met het dynamic pakket (sportstoelen, spoiler, skiluik), getinte ruiten achter, zwarte spiegelkappen en 17 inch velgen.

Zirx

Lid
Eindelijk weet ik ook meer.
Hoogstwaarschijnlijk wordt de bestelling volgende week geplaatst. Het heeft even geduurd helaas...

Maar nu, wat denken jullie dat de levertijd zal zijn voor onderstaande configuratie?

Bovenaan Onderaan