Welke velgen zijn dit trouwens?
Helaas heb ik nog geen beeldmateriaal omdat mijn auto nog gemaakt moet worden. Je krijgt dan ipv het dopje waar MAK op staat, het nieuwe skoda logo. Dan valt het niet zo op dat je er andere velgen op hebt laten zetten en maakt het geheel net af. Je kan het zien op de orginele skoda velgen.
@Z!P waarom brandt er eigenlijk maar 1 mistlicht op jouw foto?
ok, dat is duidelijk
Precies, dat heb ik ook.Heb het idee dat de reden van het feit dat die 14% Combi's (en Hatchbacks) opeens nu toch al worden uitgeleverd (ipv pas in maart/april) is dat dit allemaal al lang zo gepland was, maar dat ze wilden voorkomen dat teveel mensen hun 14% hatchback bestellingen van 2013 op het laatste moment zouden annuleren.
Immers, als ik had geweten dat ik slechts maar een ruime maand (5 weken) langer zou moeten wachten op de levering van de 14% Combi-versie (of Hatchback), dan had ik daar hoogstwaarschijnlijk voor gekozen.
Overigens ben ik dik tevreden met mijn 2013 Hatchback Greenline hoor! Maar een beetje zuur is het wel...
#dubbeltjeopeersterang, ik weet het! :-|
Maar: nu ik een tijd in de HB rondrijd vind ik hem eigenlijk mooier en sportiever dan de combi en voor die 20 liter extra bagage ruimte hoef je het ook niet te doen.
Hoi Vincent,Week 50 2013 definitieve bestelling geplaatst, zojuist gebeld door de dealer dat ik volgende week donderdag de auto kan komen ophalen. Voel me weer als een vijfjarige op 4 december
Hoi Vincent,
Welke configuratie heb je besteld? Wellicht heb ik dan dezelfde meevaller.....
Staat niet in je profiel, vandaar de vraag.
Dank.
Groetjes... Willem-Jan