4 Weken voor leer inbouw? Heb je heel de auto laten inpakken
En paddles kunnen niet samen met dynamic pakket. Don't ask me why... PON logica
Gekke gedachte misschien maar officieel is seat het sportieve broertje van vw en skoda het nuchtere en comfortabele. Ook de RS ziet er niet uit als racemonster (wat prima is)
In de brochure zijn de paddles benoemd onder 'comfort opties'. Misschien is het niet de bedoeling dat skoda's al te sportief samengesteld worden.
Misschien vergezocht.
Foto's volgen nog, nog geen tijd gehad ze over te zetten en te bewerken.
Heeft in zoverre iets met de uitrusting te maken, dat juist de betere apparatuur de fotograaf in staat stelt om in raw-formaat te werken. En die moeten wel nabewerkt worden, anders zijn ze veel te groot en niet of nauwelijks zonder extra tools te bekijken.Foto's bewerken lijkt me overbodig gezien je behoorlijke uitrusting
Yes... a.s. woensdag 15.00u is het dan eindelijk zover en ga ik mijn O3 ophalen.... Alles gereed behalve Fietsendrageroplossing, kennelijk een bekend probleem.
Bedoel je een trekhaak.
Mijn dealer waarschuwde me dat wanneer wij een Twinnyload hadden dat dat bij de afneembare trekhaak problemen zou gaan geven met het steunstukje dat moet worden gemonteerd. Nou hebben wij gelukkig een Uebler fietsendrager (duur maar ideaal!) en die klemt zich vast puur op de bal.Bedoel je een trekhaak.