Levertijd Octavia 3

Z!P

Lid
Vandaag na 4 weken leer ingebouwd bij het PON, nu gaat ie binnen paar dgn hopelijk op transport en dan eindelijk datum voor aflevering....

maarten77

Actief lid
En paddles kunnen niet samen met dynamic pakket. Don't ask me why... PON logica

Gekke gedachte misschien maar officieel is seat het sportieve broertje van vw en skoda het nuchtere en comfortabele. Ook de RS ziet er niet uit als racemonster (wat prima is)

In de brochure zijn de paddles benoemd onder 'comfort opties'. Misschien is het niet de bedoeling dat skoda's al te sportief samengesteld worden.

Misschien vergezocht.

jfk104

Actief lid
Gekke gedachte misschien maar officieel is seat het sportieve broertje van vw en skoda het nuchtere en comfortabele. Ook de RS ziet er niet uit als racemonster (wat prima is)

In de brochure zijn de paddles benoemd onder 'comfort opties'. Misschien is het niet de bedoeling dat skoda's al te sportief samengesteld worden.

Misschien vergezocht.

Zowel dynamicpakket als de optie schakelpaddles bevatten een stuurwijziging. Zal wel te lastig worden in de fabriek..... Huh er moest toch een ander stuur op maar hè er zit al een ander stuur op... Tevens zal er een prijscorrectie moeten plaatsvinden op het dynamicpakket, je betaalt immers 2x een stuur. In mijn optiek in het meer uit gemak dat ze niet samen kunnen worden geleverd.

• Leuk
Waarderingen: Rick

DJ'83

Lid
De auto is afgelopen vrijdag eindelijk geleverd na 5 weken extra wachten. Helaas was dit voor de dealer nog niet lang genoeg om alles goed voor elkaar te maken, er ontbreek nog een en ander. Hopelijk wordt dit snel en goed opgelost. De totale levertijd is dus 25 weken! Ik moet wel zeggen dat de auto er fantastisch uitziet en heel goed rijdt! Foto's volgen nog, nog geen tijd gehad ze over te zetten en te bewerken.

Canon-Eye

Forumguru
Foto's bewerken lijkt me overbodig gezien je behoorlijke uitrusting
Heeft in zoverre iets met de uitrusting te maken, dat juist de betere apparatuur de fotograaf in staat stelt om in raw-formaat te werken. En die moeten wel nabewerkt worden, anders zijn ze veel te groot en niet of nauwelijks zonder extra tools te bekijken.

Trouwens, je wilt echt geen foto's van zo'n 25Mb per stuk in een post tegenkomen, hoor (als je die al had kunnen uploaden).
Laadtijd wordt dan e-r-g lang! :jaja:

jfk104

Actief lid
Ik dacht dat de knipoog duidelijk impliceerde dat het een grap betrof en ik bedoelde dat een mooie octavia geen bewerking nodig heeft.

Maar gezien je naam snap ik dat je het fenomeen fotobewerking toe wilt lichten.... ;)

• Leuk
Waarderingen: svdm

stradje

Actief lid
Bedoel je een trekhaak.
Mijn dealer waarschuwde me dat wanneer wij een Twinnyload hadden dat dat bij de afneembare trekhaak problemen zou gaan geven met het steunstukje dat moet worden gemonteerd. Nou hebben wij gelukkig een Uebler fietsendrager (duur maar ideaal!) en die klemt zich vast puur op de bal.

Bovenaan Onderaan