Vreemd hé. Mijn buurman heeft ook SRV en is geleverd rond 5-12. Groot verschil.Srv op 10 januari......
En paddles kunnen niet samen met dynamic pakket. Don't ask me why... PON logicaPeddles is optie, spoiler zit er niet op en fotos van de dynamic stoel kan je vinden via de zoekfunctie
@Falcon, ik heb nog glanzend zwarte 18" Skoda velgen (van de Superb) voorzien van poedercoating, gaat vast mooi staan onder een O3! (Diameter is 18", Breedte 7.5J, ET 46, Steek 5 x 112, Fabrikant Ronal, Made in Czech Republic.)
Gepolijste wielen gaan vroeg of laat oxideren, dus die zou ik sowieso niet nemen als ik jou was...
En paddles kunnen niet samen met dynamic pakket. Don't ask me why... PON logica
valt binnen de tolerantie, komt iets meer naar buiten waardoor het optisch beter klopt en er 'dikker' uit zietET46? => De O3 heeft standaard ET51 met 7.5Jx18". Zal denk ik dus wel passen, maar iets afwijking van de ideale hartlijn en verder naar buiten...
Heeft te maken met wanneer de dealer een kenteken aanvraagt. Dat kan zodra hij de juiste gegevens heeft, de een doet dat snel, de ander wat later...Vreemd hé. Mijn buurman heeft ook SRV en is geleverd rond 5-12. Groot verschil.