Jaiks! Dat is lang.*** kijkt met jaloerse blik naar alle foto's van auto's die afgeleverd zijn en met zelf nog tot april wachten ***
Heeft te maken met wanneer de dealer een kenteken aanvraagt. Dat kan zodra hij de juiste gegevens heeft, de een doet dat snel, de ander wat later...
Een aangevraagd kenteken staat nog niet op naam hè, dat doen ze pas bij aflevering...
Dealer heeft het niet gedaan. Gebeurd al wanneer de autos bij pon binnenkomen. Dealer doet alleen maar op datum zetten vlak voor levering.
Mijn RStdi dsg is besteld 4 oktober. Laatste bericht: probleem levering DSG. Produktieweek 12. Begin maart gaat dus niet lukken ben ik bang.Ben in afwachting van een RS Combi Tdi DSG met opties die de levertermijn verlengen, besteld begin december.
Vandaag op het Belgische autosalon m'n stoute schoenen aangetrokken en aan iemand rechtstreeks van de invoerder gevraagd wanneer die zou worden geproduceerd gezien er nog geen productiedatum was vastgelegd begin januari.
Blijkbaar was buildweek eerst W20, nadien geen buildweek, vervolgens W13 en als laatste W9 dit is de historiek sinds 13 januari, dus of deze laatste datum enige waarde heeft weet ik niet, maar vrees ervoor als op amper 8 dagen de data 4x gaat wijzigen??
Laatste datum was gelukkig deze waar ik me best kon in vinden gezien wagen beloofd voor maart 2014.
Ok...Dealer heeft het niet gedaan. Gebeurd al wanneer de autos bij pon binnenkomen. Dealer doet alleen maar op datum zetten vlak voor levering.
Ben in afwachting van een RS Combi Tdi DSG met opties die de levertermijn verlengen, besteld begin december.
Vandaag op het Belgische autosalon m'n stoute schoenen aangetrokken en aan iemand rechtstreeks van de invoerder gevraagd wanneer die zou worden geproduceerd gezien er nog geen productiedatum was vastgelegd begin januari.
Blijkbaar was buildweek eerst W20, nadien geen buildweek, vervolgens W13 en als laatste W9 dit is de historiek sinds 13 januari, dus of deze laatste datum enige waarde heeft weet ik niet, maar vrees ervoor als op amper 8 dagen de data 4x gaat wijzigen??
Laatste datum was gelukkig deze waar ik me best kon in vinden gezien wagen beloofd voor maart 2014.
Zit met zelfde probleem mijne is besteld van eind oktober en mijn productieweek sta op week 20 dus totaal 8 maand wachteGisteren (20/1/2014) een octavia 3 Rs 2.0 Tsi besteld.
Afleverdatum eind Juni!!!!!!! 20 weken ,hallo!!!!!
De productie van de rs zou volledig stil liggen aangezien ik constant met de verkopers ik contact sta omdat ik er zelf werk waar ik hem gekocht heb kom je beetje meer te weten dan gewone klant productie zou pas terug opstarten eind february begin maart kan vroeger of later zoals ge zegt geloof niks voor hij er is :-)Zoals reeds gezegd in een ander topic: Bij mijn dealer is er in oktober een rode Combi Rs tdi besteld en die zou geleverd worden in de derde week van januari. Die persoon (of de dealer, wil het kwijt zijn) heeft in de tweede week van januari een bericht gekregen dat de levering uitgesteld is naar eind...mei.
Ik help het je dus hopen dat het voor jou wel gaat lukken, maar gezien ook mijn ervaringen met de heren van Skoda (zowel dealer als invoerder) kan ik je maar 1 raad geven: geloof er geen ballen van tot je de auto voor je neus ziet staan!