Levertijd Octavia 3

riskitalltowin

Actief lid
Heb de RNS315 op de Passat en mijn collega de RNS510 op dezijne. Was voor mij de reden om toch om te schakelen, het ziet er allemaal wat netter uit. De prijs, die vind ik er persoonlijk over ja.

Oogje

Senior Member
Hier de beide systemen, geknipt uit de folder.

b6QfphL.png

Hier heb ik het effectieve deel van het Amundsen scherm geplakt op de Columbus:

dFXJAzk.png

henriz

Forumguru
De afbeeldingen in de folder zorgde bij mij voor veel verwarring. Dat de getoonde afbeelding op de Amundsen compleet anders is dan de afbeelding op de Columbus suggereert dat er grote functionele verschillen zijn.
Beter hadden ze wat mij betreft beide systemen navigatie laten zien. Dan kun je beter beoordelen hoeveel meer detail je ziet op de Columbus.

Gelukkig had de auto van de proefrit een Amundsen. Hierdoor wist ik wat ik kon verwachten.

Sinds woensdag ook in bezit van de O3. Helemaal happy met de Amundsen. De Columbus zat ook niet in mijn budget en moet toegeven dat ik daar bij bestelling ook wel van baalde, maar nu totaal geen spijt. Misschien een vloek op dit forum, maar ik vind een klein scherm eigenlijk ook wel zo chique. Ik sta versteld van de mogelijkheden en heb geen last van trage route berekening. USB, Bluetooth spotify, SD kaart en CD zorgen samen voor een onuitputtelijke bron van muziek. Film kijk ik liever thuis op de bank in plaats van in de auto. Maxidot in kleur en Canton maakt het geheel helemaal compleet.

MAandag te horen gekregen dat de garage documenten had verstuurd naar de leasing (wat voor documenten weet ik niet) maar van zodra de leasing antwoord kan de wagen geleverd worden. Enkel wordt er tijdens het weekend niet geleverd door het autosalon (België) :( toch proberen iets te regelen aangezien ik deze week en volgende week in het buitenland zit voor het werk...
Toch ongeveer 3 weken en half vroeger dan gepland :dankje:
Enkel is nu het besef dat het dichterbij komt, ondraaglijker :D

Nexus_2135

Nieuw lid
Ik heb hem afgelopen maandag opgehaald en moet zeggen dat ik zeeeeeeeeeeeer tevreden ben met de auto heb er inmiddels meer dan 600KM opzitten en ben dik tevreden :yeehaa:.
Het enige wat ik mij afvroeg is hoe het nu zit met de getinte mistlampen.
Ik heb op de mijne de heldere mistlampen, volgens de dealer is dit bij de Greenline met het licht paket met getinte ramen een productwijziging geweest.
Ik heb geen Businessline.
Maar de grote vraag is, klopt dit wat de dealer mij vertelt?

Z!P

Lid
Of ik even een enquete wil invullen nav de aflevering van mijn nieuwe Skoda..

Eeh ik wacht al 5 maanden en heb m nog steeds niet koekenbakkers!

22 jan leerinbouw PON en leverdatum nog steeds niet bekend maar zal week 5 zijn.
Uiteindelijk ruim 2,5 maand later dan oorspronkelijk.

Ik heb de enquete maar alvast ingevuld, en op basis van de waardeloze communicatie(los van mijn frustratie over de vertraging zelf overigens) heb ik me lekker uitgeleefd...

Hopelijk maakt de auto zelf alles goed.

EdK

Forumguru
En als je massel hebt krijg je ook nog een telefonisch enquete , en nu maar hopen dat hij komt voor je wagen er is !
Kun je je dubbel uitleven !!!

29 augustus besteld en gisteren eindelijk de Octavia HB EBL (opties dynamic pakket, sunset en trekhaak) opgehaald. Hoe was de uitdrukking ook alweer? Als een kind zo blij! ;) Dat wordt een weekend lang kilometers maken en de Octavia ontdekken!

Bijlagen

• 2014-01-16 11.47.491.jpg
    2014-01-16 11.47.491.jpg
    815,3 KB · Weergaven: 124
  • 2014-01-16 11.47.591.jpg
    2014-01-16 11.47.591.jpg
    736,6 KB · Weergaven: 125
  • 2014-01-16 11.48.181.jpg
    2014-01-16 11.48.181.jpg
    612,3 KB · Weergaven: 122
Bovenaan Onderaan