Laag.
Die van mij is €136 netto.
Ik ca. 160 euro netto, maar kan het verschil wel lijden...
Wat een koopjes allemaal... Mijn 2.0 TDI gaat (ook 20%) € 316 per maand kosten...Mijn Greenline leverd mij een bijtelling van 186 euro op, maar altijd nog beter dan 290 euro voor EBL 20%
Tja, keuzes hè? Ik wil een fatsoenlijke 14% auto en de GLBL is dat voor mij...Wat een koopjes allemaal... Mijn 2.0 TDI gaat (ook 20%) € 316 per maand kosten...
Dat bijtellingsbedrag was me voor het bestellen helemaal duidelijk. Ik kom uit een 25% bijteller en dan is een 20% bijteller natuurlijk altijd lekker.Ik bagatelliseer het een beetje, ik weet wat meer vermogen/koppel doet wanneer luchtweerstand een rol gaat spelen.
Je was in voorgaande posts in mijn beleving wat denigrerend over de greenline, vandaar dat ik even dit momentje pak nu je duidelijk aangeeft minder enthousiast te worden van je bijtellingsbedrag.
Tja, keuzes hè? Ik wil een fatsoenlijke 14% auto en de GLBL is dat voor mij...
Ik heb liever geld over voor andere dingen, dan dat ik er op/in zit...
Ps. Wat meer vermogen betreft, daar zijn oplossingen voor...
Ps.? staat dat voor Pferdestärke? vertel eens?
Ohjeee noordhoek. Daar komt mijn auto ook vandaan. Levering wel volgens afspraak maar de problemen zijn nog niet opgelost.
Mooi, forum kan dicht!Pfff bijtelling, opties, snelheid, kosten per maand... eeuwig voer voor discussie. De een heeft weinig over voor een auto en een ander wel. Zijn we klaar toch?