Levertijd Octavia 3

Oogje

Senior Member
Die chromen lijstjes kunnen me gestolen worden. Het extra vermogen, het dynamic pakket en het pano dak zijn me het zeker waard. Overigens zou een Greenline met de extra opties die ik zou nemen me € 195 per maand kosten. Die 120 euro / maand is het me zeker waard en het kost me voor een ruimer aangeklede auto evenveel als m'n (onlangs ingeleverde) Avensis.

Overigens proef ik enig sarcasme, @serum, waarbij ik nog op wil merken dat sneller naar de 100 niet echt boeiend is. Meer vermogen in de hogere versnellingen is daarentegen wel enorm aangenaam ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Remakil

Forumguru
Wat een koopjes allemaal... Mijn 2.0 TDI gaat (ook 20%) € 316 per maand kosten...
Tja, keuzes hè? Ik wil een fatsoenlijke 14% auto en de GLBL is dat voor mij...

Ik heb liever geld over voor andere dingen, dan dat ik er op/in zit... ;)

Ps. Wat meer vermogen betreft, daar zijn oplossingen voor...

serum

Forumguru
Ik bagatelliseer het een beetje, ik weet wat meer vermogen/koppel doet wanneer luchtweerstand een rol gaat spelen.

Je was in voorgaande posts in mijn beleving wat denigrerend over de greenline, vandaar dat ik even dit momentje pak nu je duidelijk aangeeft minder enthousiast te worden van je bijtellingsbedrag. ;)

Oogje

Senior Member
Ik bagatelliseer het een beetje, ik weet wat meer vermogen/koppel doet wanneer luchtweerstand een rol gaat spelen.

Je was in voorgaande posts in mijn beleving wat denigrerend over de greenline, vandaar dat ik even dit momentje pak nu je duidelijk aangeeft minder enthousiast te worden van je bijtellingsbedrag.
Dat bijtellingsbedrag was me voor het bestellen helemaal duidelijk. Ik kom uit een 25% bijteller en dan is een 20% bijteller natuurlijk altijd lekker.

Overigens ben ik niet denigrerend over de greenline, alleen heb ik het niet zo op verschillende posters die een greenline bestellen en komen klagen dat ze bepaalde opties niet kunnen selecteren, of alles in het werk willen stellen om hun greenline op een luxere / snellere versie van de auto te laten lijken ;)

peterbaarlo

Senior Member
Tja, keuzes hè? Ik wil een fatsoenlijke 14% auto en de GLBL is dat voor mij...

Ik heb liever geld over voor andere dingen, dan dat ik er op/in zit... ;)

Ps. Wat meer vermogen betreft, daar zijn oplossingen voor...

Ps.? staat dat voor Pferdestärke? vertel eens? ;)

thekawa

Forumguru
Pfff bijtelling, opties, snelheid, kosten per maand... eeuwig voer voor discussie. De een heeft weinig over voor een auto en een ander wel. Zijn we klaar toch? :)

Remakil

Forumguru
Pfff bijtelling, opties, snelheid, kosten per maand... eeuwig voer voor discussie. De een heeft weinig over voor een auto en een ander wel. Zijn we klaar toch? :)
Mooi, forum kan dicht!
Want de een heeft wel een probleem met geluid/actieradius/verbruik/display/rammels/enz en de ander niet. Zijn we klaar toch? ;)

Falcon

Donateur

Geen ruitenwisser achter gekozen of vergeten? :)

Dit is hoe ik de Octavia ook van plan ben om te gaan bestellen. Zit alleen nog te twijfelen aan de velgen. Minimaal 17inch.. maar zou ik ze dan zwartglanzend of zwart/alu (alla de RS) er onder zetten?

Is het mogelijk dat je voor mij een extra foto schuin-voor-zijkant zou kunnen plaatsen? Zou ik zeer op prijs stellen! :)

niet gekozen en nog niet gemist. is ook een erg lelijk en lomp ding in mijn ogen! Water loopt er heel snel af iig...

CDK

Forumguru
@Falcon, ik heb nog glanzend zwarte 18" Skoda velgen (van de Superb) voorzien van poedercoating, gaat vast mooi staan onder een O3! (Diameter is 18", Breedte 7.5J, ET 46, Steek 5 x 112, Fabrikant Ronal, Made in Czech Republic.)
9yqe7ety.jpg

Gepolijste wielen gaan vroeg of laat oxideren, dus die zou ik sowieso niet nemen als ik jou was...

Laatst bewerkt:
wow vette velgen! ik zal zo nog ff wat foto's maken. doe het met mijn telefoon omdat ik nu geen zin heb met dit weer om toffe shots te maken. dat komt nog wel!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan