Levertijd Octavia 3

foto3_zps897dbb2a.jpg

Ik heb standaard Greenline velgen 16" welke ik prima vind, de extra 15mm verlaging is ook prima.
foto4_zpsf6efe4ce.jpg

Licht pakket, meedraaiend Xenon en dagrij, full led achterlichten en donkere mistlampen (bij lichtpakket)
foto2_zps04c2a26c.jpg

Als je Columbus neemt dan heb je ook maxidot kleurenscherm in je dashbord
foto1_zps5fc52e41.jpg

Columbus navitainment, is een must om te bestellen!

Zoiets bedoel je Falcon?
p.s. en zwarte speigels en donkere ramen achter (Sunset)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: svdm

Falcon

Donateur
@Lircky : Ja helemaal wat ik bedoelde! Mijn oudste zoontje gelijk... ooohhh pappa wordt dat de nieuwe auto??? :yeehaa:

Duurt nog even, want we zijn eerst aan het sparen voor een auto van mijn vrouw.. dus mag nog even in de goedkope Fabia rijden :)

Nexus_2135

Nieuw lid
Maandag om 1700 uur mag ik mijn oc3 greenline ophalen, volgens mij een van de weinige oc3 met amundsen radio. Paste niet in het budget en ik mag geen business line bestellen van me werkgever :'-(

henriz

Forumguru
Niet zo heel veel verschil. De Columbus:
- is groter
- heeft een hoger resolutie scherm
- toont daarom iets meer detail bij het navigeren
- heeft 3d gebouwen in navi
- heeft een extra keuze in split-screen: een mini map
- heeft een ingebouwde harde schijf
- heeft kaartdata op schijf staan waardoor twee sd sloten vrij voor eigen gebruik
- heeft op harde schijf ook nog wat ruimte (10gb) voor muziek. Deze muziek speelt als jukebox: op genre, auteur en album ipv map structuur.
- heeft een dvd speler ipv cd-rom
- kan dvd films afspelen

VWim

Forumguru
En vergeet niet dat de Columbus aanmerkelijk sneller is in bediening en in het berekenen van een route.

• Leuk
Waarderingen: timg

jellemeer79

Actief lid
Volgens mij is dat een apparte optie en moet je die zelf aanvinken.
Wel doen! Geeft mooie informatie voor je neus en bestuurbaar vanaf het stuur.

Als je de Columbus besteld krijg je de kleuren Maxi display er gratis bij, nou ja gratis, zonder zou het €1000 nu €1100, je wordt dus verplicht de kleuren maxi dot te nemen als je Columbus wilt.

Nexus_2135

Nieuw lid
Wel goed on te horen dat Amundsen een prima keuze is, alhoewel ik geen foto's ervan gezien heb en ook niet in het echt. Ik heb namelijk proefgereden met de Columbus. Kan iemand een foto ervan plaatsen?

Bovenaan Onderaan