Vanmorgen hadden ze de nieuwe prijslijsten ontvangen.
Okay, thanks. Gelukkig geen prijsstijgingen zo snel al na introductie.Even snel vergeleken (business line uitvoeringen): basisprijzen zijn gelijk. Uitvoeringen ook. Bagagepakket is extra (scheidingsnet, var bagagevloer, box onder hoedenplank, 320€). Functiepakket voor combi is extra (vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank, bagage nettenset, 230V, 250€). Winterpakket eruit, losse opties toegevoegd voor stoelverwarming: voor 200€, achter 300€. Extra optie elektrische achterklep 390€. Extra optie adaptive cc 700€. Kanteldak combi 1150€. Chromen raamlijsten: hb 120, combi 200€. Sunset 180 (zowel hb als combi).
Even snel vergeleken (business line uitvoeringen): basisprijzen zijn gelijk. Uitvoeringen ook. Bagagepakket is extra (scheidingsnet, var bagagevloer, box onder hoedenplank, 320€). Functiepakket voor combi is extra (vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank, bagage nettenset, 230V, 250€). Winterpakket eruit, losse opties toegevoegd voor stoelverwarming: voor 200€, achter 300€. Extra optie elektrische achterklep 390€. Extra optie adaptive cc 700€. Kanteldak combi 1150€. Chromen raamlijsten: hb 120, combi 200€. Sunset 180 (zowel hb als combi).
Flippers zijn toch niet perse nodig bij DSG? Je hebt toch nog altijd de M-stand (+- stand) om handmatig te schakelen.
Wanneer zou jouw auto geleverd worden? Bij mij zou de levertijd van juni naar augustus gaan... ;-(.Dealer wist mij vandaag het volgende te vertellen:
- Dynamic pakket op de EB Combi (in mijn geval) is mogelijk, en er staat geen beperkingen in het systeem (dus geen langere levertijden bekend indien het Dynamic pakket wordt gekozen)...
Wanneer zou jouw auto geleverd worden? Bij mij zou de levertijd van juni naar augustus gaan... ;-(.