Levertijd ong 1 maand

Blommetje

Nieuw lid
Ik heb die van mij in week 4 besteld en komt volgens de dealer in week 10. Hij had een paar auto's al voor voorraad besteld en kon een 1.9 tdi nog omgooien naar een 1.4 tsi. Maar hopen als ik zo sommige verhalen hoor dat er een positief belletje komt in week 10.

Mijn Octavia is ook vlot geleverd. De 10e januari gaan kijken, de 16e besteld, de 31e afgeleverd. Is een voorraad auto en exact zoals ik 'm besteld had.
De dealer vertlede mij dat hij normaal gesproken tot uiterlijk drie weken voor productie nog wijzigingen kan aanbrengen.
Grt Ron

Begin december dan is het een pre facelift model niet?

Ik heb een zwarte gefacelifte combi elegance 1.8tsi met pegasus velgen sunset en amundsen navigatia besteld. Of dit populair is weet ik niet

Nee., ik heb op de order laten zetten dat het een Facelift model moet zijn, dus dat zal wel goed zitten.

KoffieKoning;[COLOR=black zei:
109499][/COLOR]Je hebt gelukkig gelijk gekregen! Mijn auto wordt deze week in elkaar geschroefd. Volgens de dealer kan ik hem over 4 weken op halen ongeveer.

Altijd leuk als je gelijk krijgt.
Dat worden nog 4 lange weken kan er over meepraten

FSnoek

Nieuw lid
Ben benieuwd, heb vrijdag van de dealer te horen gekregen dat hij de opdracht van de lease maatschappij ontvangen heeft. Geschatte levertijd is 11 tot 12 weken, krijg ergens aan het eind van volgende week meer info over de afleverdatum.
Als het een week of 4 is dan is dat natuurlijk super anders erg lang geduld hebben. :winkie:
Het gaat hier over een O2 1.4 TSI elegance business.

Hou jullie op de hoogte hoe het loopt.

Blommetje

Nieuw lid
Heb van de week gevraagd naar mijn auto, zou deze week geleverd worden. Kreeg het bericht dat de fabriek de vraag niet aan koen. Wordt nu in week 18 verwacht. In week 4 besteld, altijd week 10 te horen gekregen. Duurt dus nog wel even

bobsel

Nieuw lid
heb te horen gekregen dat 27 februari (of anders 2 maart) mijn Octavia II Facelift Combi 2.0 tdi DSG Elegenace Business (met ESP en sunset) is besteld. Er is nog geen datum afgegeven maar de dealer zei dat het tussen de 8-10 weken was... dus ben benieuwd of het uiteindelijk ook 16 weken gata worden

lvering

Ik heb m'n nieuwe octavia combi 1.4 tsi in week 4 besteld. Nu aanstaande zaterdag kan ik hem ophalen. De voorspelling van 10-12 weken. Dat hij er nu al is, is echt supersnel. Laat het maar zaterdag zijn!!!:baby012:

maf

Lid
Zojuist de handtekening gezet voor een nieuwe Octavia Combi 1.8 TSi met DSG Business Line en een hoop andere zaken! De dealer gaf ook hier 10-12 weken aan (doen ze dit niet allemaal??) maar hopelijk is het sneller geregeld!!

Edwin

Lid
In week 9 besteld, staat gepland voor week 12 voor productie volgens de dealer en zo'n 3 week later zou ik er in moeten kunnen rijden (Octavia Combi 1.4 Elegance BL).

maf

Lid
niet verkeerd, is "slechts" 6 weken levertijd! Volgens mij gaan de Business Line toch al lekker vlot van de productie.

MK74

Lid
Ik heb eind vorige week mijn auto besteld bij de leasemaatschappij. Volgens de dealer moet ik gewoon rekening houden met een week of 10.... :407:
Ik lees hier allemaal snellere levertijden; dus ik heb de hoop dat het sneller gaat.

Michel

Forumguru
Troost jullie in ieder geval met de gedachte dat, ondanks wellicht langer opgegeven levertijden, daarna het genieten kan/mag beginnen.

En nog veel grappiger: de mijne heb ik nu ruim een week en al die tijd heb ik (afgezien van de demo's, de auto's in de showroom bij de dealer en uiteraard mijn eigen auto) nog steeds geen andere Octavia II FL in het wild gezien, terwijl ik toch wel regelmatig op de weg zit. Voorlopig rijden we dus nog enigszins exclusief :D

vdijk

Lid
Ik heb toch al een paar nieuwe O2's gezien, maar ik moet toegeven dat het meerendeel demo-auto's zijn.

leuke foto's. Zijn de velgen orgineel ?

Michel

Forumguru
Het zijn de Pallas velgen, die ik als optie heb meebesteld. Het zijn originele Skoda velgen.

Tot op heden nog steeds geen andere nieuwe Octavia's gezien. Wel helaas al een kleine schade op de voorbumper van de mijne. Op de één of andere manier is een stukje plastic net onder het rechter mistlicht weggeslagen en ik heb geen idee waar en waardoor dit is gebeurd. Ik hoop dat het geen voorbode is van meer onheil met deze geweldige auto.... :(

MarcoO2

Forumguru
Ik heb toch al een paar nieuwe O2's gezien, maar ik moet toegeven dat het meerendeel demo-auto's zijn.

leuke foto's. Zijn de velgen orgineel ?

Ik zie ze inmiddels ook al regelmatig rijden, en dat zijn geen demo's. Maar ik zit ook wel bovengemiddeld veel op de weg denk ik. :D

MK74

Lid
Ik kom toch best veel op de weg; van Rotterdam centrum tot Amsterdam centrum, en ik heb er nog niet 1 op de weg gezien. (met uitzondering van het model waarin ik heb proefgereden) Ze zijn dus zeker nog niet in massa's uitgeleverd hier in Nederland. (en een beetje exclusiviteit is niet verkeerd toch?)

In mijn geval ook een levertijd van 6 weken. 10 feb besteld, dinsdag de 17e ga ik hem halen. :grin:
Kan niet wachten! Ik heb er ook nog geen in het wild zien rijden. Alleen een keer een demo combi maar nog nooit een hatchback.

Bovenaan Onderaan