Je zou haast verwachten met enorm teruglopende vraag naar auto's dat de levertijden inmiddels wel eens wat korter zouden worden.Ongeveer 3,5 maand levertijd dus.
Vandaag de nieuwe auto opgehaald. Nog een laatste keer de RS de sporen gegeven die binnenkort op zoek gaat naar een nieuw baasje...
Ik had voor de nieuwe de kleur Satin Grey besteld. Is deze kleur volgens mijn dealer niet meer leverbaar (wordt standaard dan Aqua Blue). Gelukkig was Aqua Blue mijn "second best" en ik moet toegeven, ziet er eigenlijk ook wel stoer uit!!
Ik snap echt niks van die levertijden. Mijne is net besteld en komt pas week 29. En dat hoor je meer zo lang. Maar er ik lees nu ook genoeg gevallen die veel minder dan 12 weken wachten. Iemand een idee hoe dat werkt ? Afhankelijkheid van onderdelen, productieslots voor importeurs o.i.d. ?
Ik snap echt niks van die levertijden. Mijne is net besteld en komt pas week 29. En dat hoor je meer zo lang. Maar er ik lees nu ook genoeg gevallen die veel minder dan 12 weken wachten. Iemand een idee hoe dat werkt ? Afhankelijkheid van onderdelen, productieslots voor importeurs o.i.d. ?
Ik hoorde van mijn collega, die vorige week een O2 1.9 TDI heeft besteld, dat de dealer had aangegeven dat er extra weken levertijd op de auto zit als je een columbus of amundsen systeem besteld en volgens mij gaan de diesels ook sneller dan de benzine versies
Vandaag bestelling doorgegeven aan bij de dealer voor mijn nieuwe Octavia.
Verwachte leverdatum zal zijn eerste week van Juli.
Het is weer een Ambition buss. line geworden.
Ik hoorde van mijn collega, die vorige week een O2 1.9 TDI heeft besteld, dat de dealer had aangegeven dat er extra weken levertijd op de auto zit als je een columbus of amundsen systeem besteld en volgens mij gaan de diesels ook sneller dan de benzine versies
Hallo,
Iemand enig idee of een sunroof extra levertijd heeft?