Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

MarcA

Lid
De vorige serie liep tot en met ZXS. Daar is de RDW vandaag met ZVJ nog niet echt in de buurt. Ik denk dus dat het niet volgende week woensdag wordt. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.

fanSkoda-VW

Forumguru
Nee Superboer, bij mij ook niet. Ook December (ja, hallo, 2014 :laugh:) besteld. hoorde al veel eerder vermoedelijk week 22. Is later weer teruggedraaid, maar die week is al weer voorbij.
Ach, de prijzen liggen vast, toch? Ook de inruil. Maar we krijgen dan zeker dat nieuwe:yeah: kenteken.
En m'n F1C rijdt lekker.

superboer86

Nieuw lid
@fanSkoda Ik heb mijn huidige auto alvast voor de hoofdprijs particulier kunnen verkopen. Dus kan er zelf niet op wachten:nailbiting:.

Maargoed. Des te mooier straks al ik mijn verlossende mailtje krijg!

fanSkoda-VW

Forumguru
@superboer, ik heb haar (auto = vrouwelijk?) ingeruild voor ca 1/3 v d nieuwprijs na 10 jaar zéér trouwe en uitmuntende dienst. Dus ook ik ben niet ontevreden.

Top geregeld weer, zou vandaag de auto op kunnen halen,
Belde ze net dat hij nog niet klaar is.
Zal ook wel trekhaak verhaal zijn, net als bij meer forum leden hier.

Zit je je eigen helemaal te verheugen, gaat het weer naar volgende week :(

driesp

Senior Member
da's balen zeg!
ik heb voor 8 april een afspraak staan bij Eurotrekhaak.nl

edit: ik ga voor een verticaal afneembare, met wagensprecifieke kabelset en 7-polige aansluiting.
gemonteerd voor 470 euro (wow!)

Laatst bewerkt:
Ze hebben destijds voor de demo fabia's via brinks trekhaken gemaakt.
Deze zullen ze monteren als hij binnen is, mij is toegezegd dat hij woensdag 8 april echt kan worden opgehaald

MichielD

Nieuw lid
Update hier: van week 15 vertraagd naar week 19, maar dat lijkt wel definitief.

Uit de mail:
Wij, en ook Pon, zijn hier natuurlijk niet trots op maar ook Pon is afhankelijk van de wijze waarop de fabriek zijn auto`s in kan plannen.

De belangrijkste reden waarom de laatste, extra vertraging, is ontstaan heeft te maken met de productie van de First Edition modellen met Panoramadak voor heel Europa. De fabriek had voor de lancering van de nieuwe Fabia HB en Combi vol ingezet op zoveel mogelijk van deze First Edition modellen en daar is in heel Europa extreem goed mee gewerkt maar zij hebben niet kunnen voorzien dat er zo veel besteld zouden worden met Panoramadak.

Omdat deze First Edition modellen als eerste geproduceerd dienen te worden is de productie voor alle andere modellen opgeschort helaas, ook de auto`s zonder Panoramadak.

Op dit moment geldt voor een Panoramadak een levertijd van 22 weken !!

Dus mocht er iemand nog een panoramadak willen, dan moet je wel geduld hebben.

Maar ik hoop toch echt op deze datum. Eind mei fiets ik de fietselfstedentocht en dan rij ik liever met de Skoda dan met de Kia. De Skoda is een stuk lager en dan is een fiets makkelijker mee te nemen.

Bovenaan Onderaan