Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Ron467

Actief lid
wel wennen nog die DSG , maar dat komt helemaal goed!

aan de DSG of aan automaat in het algemeen? in geval van het laatste: hou gewoon je linker voet bij alle pedalen weg! :jaja: maar eenmaal gewend, dan wil je niet anders meer (tenzij je ED heet of zo:D, of ging dat nu om cruise control? 1.2 TSI DSG.jpg )

Dat zwart is ook inderdaad erg mooi, bij bepaalde zonlichtinval geeft het een paarse gloed.
Veel plezier!

Rosinfield

† In Memoriam
Dat van die CC betrof mij. Maar de praktijkervaring heeft me duidelijk anders geleerd. Ook daar zou ik inmiddels niet meer zonder willen.

Ron467

Actief lid
ik weet het weer, EDK wil geen geen DSG en rosinveld wilde nooit cruise cotrole---- allebei foute gedachten!

ertromp

Forumguru
Je hebt een super mooie Faab aangeschaft @internetboarder :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Zit geweldig die sportstoelen heb ik vandaag ondervonden en wat een ruimte en een luxe aan boord. Ook een messcherpe voorzijde. Wat smoelt dat goed. Maar ............................................. een verlaging kan de Faab wel gebruiken :D

Ron467

Actief lid
JMaar ............................................. een verlaging kan de Faab wel gebruiken :D

Ben benieuwd of ik er ook (weer) stuggere (achter) vering onder wil als ik ´m eenmaal heb, maar verlaging????? denk het toch niet.:stop:
Dan kom ik helemaal de auto niet meer uit zonder aan de dakrand te gaan hangen, zeker niet met de sportstoelen en mijn flexibiliteit:thumbsdown:

AvH

Nieuw lid
Mooie auto internetboarder! Heb je misschien nog meer foto's? Zit heel erg te twijfelen tussen een zwarte, wat ik erg strak vind staan, en een zilvere uitvoering. Vooralsnog de Fabia besteld in het zilver.

AvH

Nieuw lid
En weet iemand waarom bij de fotogalerij het niet mogelijk is om op de Fabia III te filteren?

Bovenaan Onderaan