Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Cordoba

Forumguru
BAH! !@:banghead:#$:mad:%*&:angry: [etc]

....Want de mirrorlink is ook geen doorslaand succes, alleen al omdat ik een nieuwe compatible smartphone er voor dien aan te schaffen!!

Volgens mij is het goedkoper voor de dealer om 'm af te leveren met mirrorlink, en er dan gewoon een gratis compatible phone bij te geven.:greedy:

Der Einser

Forumguru
Ja natuurlijk paste dat !!, hihi, :thumbsup:ik moet wel zeggen dat het in het eggie nog mooier is, kleur komt er zo niet helemaal uit, ziet er gewoon super dik uit.
8j breed ET35, met 215-35-18 geen enkel probleem, ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk stuurt !!:jaja:

Zou 8,5 met dezelfde ET ook nog passen denk je?

Ps: ik heb zojuist ook direct even de bandjes besteld: 205-35-18 :thumbsup:

Mooi toch dan . Ja achter geen probleem , dacht meer aan voor , denk dat je vinger nu haast niet tussen je band en schokbreker past of valt dat mee .
Dit biedt iig meer perspectief .
Hoeveel ben je omlaag gegaan ?? @Race blue 18 inch

Race Bleu 18inch

Senior Member
@Der Einser, dat denk ik eerlijk gezegd niet, of de ET waarde moet dusdanig zijn dat de velg naar binnen valt !, verder naar buiten kan absoluut niet meer, zat zelf wel te denken aan of evt een 19inch velg zou kunnen passen, ;)

Race Bleu 18inch

Senior Member
@internetboarder
Auto zal nog wat na zakken, tijdens gebruik, maar ik dacht volgens de gegevens van eibach ca 3cm !!
Ik denk dat dit ook uiteindelijk de comfortabele en optische oplossing is.:thumbsup:
Moet nog wel gewoon rijdbaar zijn !!, dat kan ik je volgende week vertellen

Race Bleu 18inch

Senior Member
Oja, en op de originele 17 inch velgen komen winterbanden, dit kunnen regelen met de dealer !:thumbsup:
Afneembare verticale trekhaak,komt er volgende week vrijdag onder, via eurotrekhaak.nl

driesp

Senior Member
Oja, en op de originele 17 inch velgen komen winterbanden, dit kunnen regelen met de dealer !:thumbsup:
Afneembare verticale trekhaak,komt er volgende week vrijdag onder, via eurotrekhaak.nl

echt?
bij mij ging het van een paar keer uitstel naar helemaal niet kunnen leveren, dus ik ben benieuwd naar jouw ervaring.

Race Bleu 18inch

Senior Member
@Race Bleu 18inch ziet er goed uit met die verlaging en 18" veel plezier woensdag met de aflevering en ik ben zeer benieuwd naar het comfort wat er nog over is met relatief grote 18" wielen onder zo'n kleine / lichte auto icm Eibach :jaja: en ik denk dat @Der Einser nog veel nieuwsgieriger is ;)

Ik ben ook heel erg nieuwsgierig hoe het rijdt :nailbiting: !!, heb echter geen vergelijk, ik heb nog nooit in de Fabia combi gereden, alleen een kort test ritje in een HB :bloos:.

Bovenaan Onderaan