Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

nisuthai

Forumguru
Dan iedere avond vroeg naar bed en alvast over de wagen stilletjes dromen als ik je was des te eerder is het dinsdag, maar alvast gefeliciteerd de mijne een Skoda Fabia Combi First Edition Style met het Techpakket is onderweg in de kleur Briljant Zilver vanuit de fabriek naar Nederland toe volgens de dealer duurt het nog ongeveer twee weken wachten, voordat hij klaar is en afgehaald kan worden. Ik ben er verder niet zo mee bezig ik hoor het wel wanneer hij gereed staat en het geld moet overmaken.

Laatst bewerkt:

Ron467

Actief lid
De mijne wordt 6 juni gebouwd, mét de aanpassingen naar Apple carplay :yeehaa:(ipv mirrorlink).
Als ik goed oplet kom ik ´m misschien tegen in/vanuit Tsjechië.
In ieder geval nóg iets om naar uit te kijken na de vakantie... :cheer:

Race Bleu 18inch

Senior Member
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg He he eindelijk was het vandaag dan zover, na 8, acht, maanden wachten eindelijk mijn Fabia combi in ontvangst kunnen nemen!
Om precies te zijn een. Fabia Combi 1.2 TSI style, kleur race blue, met tech en sport pakket en panoramadak.
Tevens een Eibach verlagingsset en een setje 18 inch gemonteerd !!.

En al zeg ik het zelf, het ziet er niet alleen fantastisch uit, maar het rijdt ook heerlijk. En van enige stugheid of ander "vervelend" rijgedrag is niets op of aan te merken. Het rijdt gewoon helemaal top. Zelfs over drempels of klinkerweg heb ik niets te klagen !!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 15

Alpha

Donateur
Gaaf man!

Maak jij soms foto's met een filter? De kleur racing blue ziet er compleet anders uit zo.

Beetje jammer van die trommels achter ;) . Maar die zijn zo klein door die big ass velgen dat het nouwelijks opvalt!

Nice man, erg mooi!

Race Bleu 18inch

Senior Member
Gaaf man!

Maak jij soms foto's met een filter? De kleur racing blue ziet er compleet anders uit zo.

Beetje jammer van die trommels achter ;) . Maar die zijn zo klein door die big ass velgen dat het nouwelijks opvalt!

Nice man, erg mooi!

Ja .. Ik zie het nu net !! Dom dom!!, zal er zo nog een paar maken zonder filter !!, vond het al raar, de kleur kwam helemaal niet goed over !! Bedankt voor de tip !

Alpha

Donateur
Ja .. Ik zie het nu net !! Dom dom!!, zal er zo nog een paar maken zonder filter !!, vond het al raar, de kleur kwam helemaal niet goed over !! Bedankt voor de tip !

Haha graag gedaan. Ik stond net met mijn iPad naast mijn Fabia. Ik denk heb ik nu de verkeerde kleur of is er met die foto's wat geks.

Maar nog steeds super gaaf. Ik moet ook eens wat foto's van de mijne gaan maken...

Enjoy enjoy! Dat wordt spelen vanavond!

Der Einser

Forumguru
@Alpha : "Beetje jammer van die trommels achter ;)"

Vind ik ook inderdaad.
Ga ik wellicht ook vinden, hoewel mijn a.s. Velgen niet zo 'open' zijn.
Tipje zou zijn:
Zwart maken! Dan vallen ze niet zo op.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Race Bleu 18inch

Senior Member
@Der Einser , Ik weet niet waar jouw huis staat, maar mocht ik in de buurt zijn kom ik zeker even bij je langs !:thumbsup:
Je bent ook altijd bij ons welkom, in de buurt van Nijmegen, adres oid doen we wel via een privé berichtje.
Maar ik kan je vertellen dat het helemaal top rijdt, stuurt super strak en nog zeer sportief-comfortabel !!
Heb ook effe wat drempeltjes gepakt en geen enkel probleem, niks na deinen.:pardon:
Ik was nogmaals zeer blij verrast hoe de auto zich gedraagt.

Bovenaan Onderaan