Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Ridley

Forumguru
Rij er nu twee maanden 1 en tot op heden: 1 Fabia HB gespot in race blue. Octavia reken ik maar niet mee

Race Bleu 18inch

Senior Member
Heb ik weer !, mijn vrouw geeft niks om auto's :nono:, krijg ik net een briefje van haar in de hand gedrukt met een site voor chiptuning !!, wat moet ik daar nu weer van denken :shutup:, kan ik helemaal niets meer stiekem doen :bloemen::banghead:

Alpha

Donateur
Even door mijn telefoon heen gescrollt. De echte fotoshoot moet nog komen. Maar hier alvast een impressie van mijn HB. Ik heb zelf alleen nog maar combi's gezien. Zie ook hoe de kleur zich "aanpast" naarmate het weer donkerder of lichter wordt. Er zijn bij mij geen filters gebruikt. Allemaal gemaakt met een Lumia 930 :) .

De oplettende kijker ziet op de laatste foto ook wat leuks ;) ...

Race Bleu 18inch

Senior Member
De oplettende kijker ziet op de laatste foto ook wat leuks ;) ...[/QUOTE]

Oja ik zie het, leuk vogelhuisje :deuk:
:D

Mooi dikke bak ook, zo zie maar dat een andere kleur velg de Fabia net effe iets mooier maakt dan die zilverkleurige velgen !!

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Race Bleu 18inch, gefeliciteerd met je dikke Fabia, ziet er strak uit :thumbsup: Ben wel benieuwd hoe de jouwe rijd met Eibach en 18" in vergelijking met die van mijn vrouw op 17" :jaja: De remtrommels kan je met Motip gewoon zwart spuiten, voor ons heeft @kippy-Style dat gedaan, zie hier onder ;) Voor chippen is er op 5 september een kortingsvoucher verkrijgbaar op de nazomer meeting @TVS engineering ;)

ImageUploadedByTapatalk1432751910.328542.jpg

Joske

Forumguru
@Race Bleu 18inch

strakke bak hoor!!

nooit gedacht dat 18 inch daadwerkelijk kon op een Fabia :D
(en dan bedoel ik qua aanlopen enzo é ;) )

Proficiat en veel rijplezier toegewenst!

**hint-modus aan**

Chippen?? Waar? Je huis woont maar 40 min van Vag Techniek vandaan... :D

**uit**

Ron467

Actief lid
Tja, trommeltjes achter (verraden het schaap in wolfskleren....) zwart geverfd of niet hmmmm.
Persoonlijk heb ik me daar nu 4 en een half jaar matig aan geërgerd, en kijk dus uit naar de nieuwe faab met ook schijven achter. Maar ja, zo zullen anderen zich weer over andere zaken druk maken :thinking:

Wat niet wegneemt dat ik de getoonde plaatjes als geheel wel erg mooi vindt, gefeliciteerd allen met de nieuwe aanwinst en alle (eventuele) aanpassingen. :bloemen:

Ook weet ik dat met chippen dezelfde waarden gehaald kunnen worden voor de verschillende motor varianten zodat het toch een wolf in wolfskleren wordt, maar toch, IK zou me er aan blijven ergeren.

rogitaro

Actief lid
Mooie kar man, en wat een mooie kleur ook.

Ik vind de trommels zelf niet zo storend, ze zijn grijs, net zoals de schijven voor. Dus ik zou ze zelf niet zwart maken, dat valt nog meer op.
(volgens mij blijven ze ook wel mooi grijs, heb hiervoor een VW Polo uit 2011 gehad en die had na 132000 km nog steeds keurige grijze trommels, niet verroest)

Bij mijn 17" Clubber velgen vallen de trommels niet erg op maar die velgen zijn ook enigszins dicht.

Bovenaan Onderaan