Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

nisuthai

Forumguru
@Machiel, de dealer heeft hem bij mij ook rechtstreeks uit de zekeringenkast gehaald na het contact, is het contact uit dan ook geen stroom naar de TomTom zoals het hoort. Hoe of wat zal je de dealer moeten raadplegen waar hij excact aangesloten moet worden op welke pool ik heb zelf geen idee.

Machiel

Nieuw lid
@nisuthai dank voor je reactie. Iemand anders hier op het forum een idee / instructie hoe aan te sluiten? Zo niet dan ga ik het eens navragen bij een dealer.

Shabba

Forumguru
Zucht!!! Week 29 besteld, verwachting is nu week 42 productie. Schijnt een probleem te zijn met de TSI 110pk. Meer vraag dan verwacht...Nog ff doorrijden met de Scenic dus. Gelukkig staat de inruilwaarde vast!

Altos

Banned
@Shabba ik heb de mijne week 25 besteld en is nu bouwweek 41 geworden het was eerst 35, daarna 38, zou te maken hebben met de Edition uitvoering, die idd te goed verkocht is...ik weet alleen nog niet of ik dat geloof, maar heb geen keus.
Overigens heb ik de 90pk handbak dus daar zit het hem niet perse in.
In totaal 18/19 weken moeten wachten op de auto voordat hij klaar staat :mad:
Kan je je onderschrift weer aanpassen helaas.

Altos

Banned
Ik ga er zaterdag heen om het geval te bespreken @MarkyMark
En dan zie ik wel, ik heb natuurlijk niks te eisen en de dealer kan er ook niks aan doen maar ik begrijp gewoon niet hoe iets zover kan verschuiven...een plaats is een plaats lijkt me.
Ach, nog een extra rondje in de verkoper zijn F3 verzacht hopelijk het wachten een beetje.

MarkyMark

Actief lid
Dealer kan er idd. Ook niks aan doen, maar het lijkt mij dat de importeur voor deze gevallen wel iets moet doen. Het toeval is dat wij in dezelfde week een edition hebben besteld bj dezelfde dealer als ik me niet vergis (de waal)... Ik krijg hem eind deze maand, das toch vreemd. Wel top dat je al in een f3 mag rijden...

Ik heb wel een leasebak, jij?

Altos

Banned
Idd de Waal, verkoper Leon.
Ik heb hem private lease besteld.
Ik heb al vaker met zijn Fabia gereden en dat mag altijd daar, ik ben ook zeer tevreden over deze dealer...ik snap alleen echt de vertraging niet in deze...
Heb jij ook een "edition" besteld?

Bovenaan Onderaan