Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Machiel

Nieuw lid
@Der Einser Mijn vorige auto was een stuk stugger en helt niet over, bij de fabia merk je dat wel. Of ik dat een probleem vind kom ik in de loop van de tijd wel achter. Eerst maar eens tijd ermee rijden. Denk nog steeds dat ik die keuze zelf mag maken, of dien ik meteen te doen wat op een forum als deze gewenst is? Het verlagen van je auto.

nisuthai

Forumguru
@Der Einser, dat zal voor iedereen verschillend zijn het punt van irritatie (van deinen en hellen) we kunnen nooit spreken namens anderen misschien vindt @Machiel het wel prettig, ieder heeft zijn of haar norm daar in, dat moeten wij niet gaan opdringen. Een ieder heeft zijn reden om juist wel of niet de verlaging set te laten monteren. Advies geven als daar om gevraagd wordt is wat anders dat kan wel.

Der Einser

Forumguru
@Machiel : je moet absoluut zelf weten wat je doet, maar je begint zelf over het feit dat je auto deunt en aan het overhellen is.
Ik zou dat echt helemaal niks vinden zo'n beroerde wegligging.

Albert1961

Nieuw lid
:yeehaa:Hij is binnen en echt hartstikke mooi !!!!

Rijdt ook heerlijk en is mooi stil (ook boven de 120km). :cheer:

Bijlagen

• IMAG1323 (Large).jpg
    IMAG1323 (Large).jpg
    664,9 KB · Weergaven: 75
  • IMAG1324 (Large).jpg
    IMAG1324 (Large).jpg
    594,1 KB · Weergaven: 70
  • IMAG1325 (Large).jpg
    IMAG1325 (Large).jpg
    388,8 KB · Weergaven: 76
  • IMAG1326 (Large).jpg
    IMAG1326 (Large).jpg
    485,1 KB · Weergaven: 75
  • IMAG1327 (Large).jpg
    IMAG1327 (Large).jpg
    318,1 KB · Weergaven: 74
  • IMAG1328 (Large).jpg
    IMAG1328 (Large).jpg
    475 KB · Weergaven: 74
Levertijd van de "Edition" 1.2TSI met panoramadak en wat extra opties is niet heel lang op dit moment vind ik. Handtekening op 2-7, verwachte productieweek 36.

Bovenaan Onderaan