Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo de eerste 300 km zien erop. Alles werkt naar behoren. Navigatie doet wat ie moet doen, kan zelfs bellen in de auto en met spraak alles bedienen. Ben blij.
Fabia Combi Edition TSI 110pk, besteld op 27-06-2015. Binnen 2 weken vanaf nu wordt hij geleverd. Fingers crossed. En het is niet eens een diesel Financieel geen probleem trouwens, ik rijd al 3 maanden langer dan gedacht afschrijvingsvrij...
@sipelpomp het lijkt erop dat "onze groene" zo ongeveer samen in de rij hebben gestaan! De dealer vertelde dinsdag dat de auto onderweg is naar NL nu...levering ergens week 42!
15-06-2015 besteld, woensdag kan ik hem halen! Opeens snel gegaan!
Betreft een Fabia Combi Edition, uiteraard 110pk :0) laser white, met clima, elec ramen achter, in hgt verstel voorstoel, dab+ met 17" twist star wielen met Michelin's.
Nee geen dakkie voor mij... Tijdens proefrijden was het mooi weer en werd toen al gek van de warmte.
Vind het zwarte glas wel mooi..op huidige auto zit wel een panoramisch dak, ook zwart glas.. Mij toch iets te warm.
Woensdag it is...foto's volgen uiteraard.
Vandaag de nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen...ff kijken bij de dealer...(na sluitingstijd).
Ja hoor in de showroom...(Ook de nieuwe Superb...Tja nog ff 20K bijsparen....)
Foto's gemaakt door het raam, dus beetje mindere kwaliteit...maar Woensdag komt ie....
Blijkt dus vertraagd, ga de auto zo halen met de Dunlop's, morgen dan terug voor de Michelins.
Schijnt dat in de maat 215/40/17 de keuze beperkt is...Het worden de Michelins Pilot Sport 3....
@JumboKraan Nee de Italia velgen zijn volgens mij de "standaard" Edition velg, dit zijn de Twist Star velgen.
Ik ben benieuwd heb de dealer om een foto gevraagd (auto staat op kenteken inmiddels), de Italia heb ik besteld, maar op de website laat men inmiddels de Black gross zien en dat is weer een ander type velg. Dealer gaf aan dat hun de actiemodellen krijgen en dat de velgen bepaald worden vanuit de productie en dat e.e.a. kan veranderen afhankelijk van de vraag. Mijn voorkeur gaat uit naar de Italia namelijk.
Ik heb de twiststar (zoals hierboven een plaatje) op m'n Seat Ibiza als zijnde Carthago velgen. Dit zijn wel erg mooi velgen, misschien wel mooier dan de originele Italia velgen op de Edition.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.