Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Fabia Combi Edition TSI 110pk, besteld op 27-06-2015. Binnen 2 weken vanaf nu wordt hij geleverd. Fingers crossed. En het is niet eens een diesel :D Financieel geen probleem trouwens, ik rijd al 3 maanden langer dan gedacht afschrijvingsvrij...

Altos

Banned
@sipelpomp het lijkt erop dat "onze groene" zo ongeveer samen in de rij hebben gestaan! De dealer vertelde dinsdag dat de auto onderweg is naar NL nu...levering ergens week 42!

Shabba

Forumguru
15-06-2015 besteld, woensdag kan ik hem halen! Opeens snel gegaan!
Betreft een Fabia Combi Edition, uiteraard 110pk :0) laser white, met clima, elec ramen achter, in hgt verstel voorstoel, dab+ met 17" twist star wielen met Michelin's.

Shabba

Forumguru
@Altos zeker ook gekozen voor een glazen dak en 110pk? Dat schijnen de vertraagde opties te zijn...

Nee geen dakkie voor mij... Tijdens proefrijden was het mooi weer en werd toen al gek van de warmte.
Vind het zwarte glas wel mooi..op huidige auto zit wel een panoramisch dak, ook zwart glas.. Mij toch iets te warm.
Woensdag it is...foto's volgen uiteraard.

Shabba

Forumguru
Vandaag de nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen...ff kijken bij de dealer...(na sluitingstijd).
Ja hoor in de showroom...(Ook de nieuwe Superb...Tja nog ff 20K bijsparen....)
Foto's gemaakt door het raam, dus beetje mindere kwaliteit...maar Woensdag komt ie....

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg

JumboKraan

Nieuw lid
Zijn dit ook die Italia velgen? Alleen dan in 17"?

Als 't goed is krijg ik m'n (Private Lease) Fabia Combi Edition, 1.2 90pk, Candy White, volgende week (42) geleverd....

Shabba

Forumguru
Hij staat nu in de showroom met Dunlop Sportmaxx banden...heb dealer dus ff gevraagd of de Michelins vergeten of vertraagd zijn? Hahahah

Blijkt dus vertraagd, ga de auto zo halen met de Dunlop's, morgen dan terug voor de Michelins.
Schijnt dat in de maat 215/40/17 de keuze beperkt is...Het worden de Michelins Pilot Sport 3....

@JumboKraan Nee de Italia velgen zijn volgens mij de "standaard" Edition velg, dit zijn de Twist Star velgen.

Joske

Forumguru
Italia oftewel Edition velg

PIC_6V0071496_FL8_1.jpg

Twist Star

7-680x510.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd heb de dealer om een foto gevraagd (auto staat op kenteken inmiddels), de Italia heb ik besteld, maar op de website laat men inmiddels de Black gross zien en dat is weer een ander type velg. Dealer gaf aan dat hun de actiemodellen krijgen en dat de velgen bepaald worden vanuit de productie en dat e.e.a. kan veranderen afhankelijk van de vraag. Mijn voorkeur gaat uit naar de Italia namelijk.

JumboKraan

Nieuw lid
Ik heb de twiststar (zoals hierboven een plaatje) op m'n Seat Ibiza als zijnde Carthago velgen. Dit zijn wel erg mooi velgen, misschien wel mooier dan de originele Italia velgen op de Edition.

Cartago.jpg

Bovenaan Onderaan