Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Altos

Banned
Is het ook, maar willen hun je niet vertellen waar je dat KOM nummer kunt invullen?
Bij mijn dealer kan dat op hun eigen site onder een kopje "levertijd"
Ik heb de mijne kunnen volgen tot en met de bouwweek.
Waag er eens een telefoontje of mailtje aan zou ik zeggen :pieker:

Het is dan eindelijk zover. Ik kan het groene monster dinsdag ophalen!
Misschien willen ze nu snel van hun voorraad af omdat ze nog een paar duizend dieseltjes moeten opslaan voor onbepaalde tijd ;)

Altos

Banned
Gefeliciteerd @sipelpomp !
Ik ben extreem jaloers! De mijne heeft transportschade opgelopen bij PON, dus aflevering uitgesteld en mijn zin in de auto volledig weg helaas.

Gelukkig maak jij de straten vast mooier met je groene monster.
Have fun!

EdK

Forumguru
Ach joh valt toch wel mee , schade aan die 1,6 TDI en ze zetten er nu een 1,2TSI voor hem in...
Boeiend een wagen met goede software...

Altos

Banned
@Blackokkie2 nog niet, de verkoper probeerd al 3 dagen te achterhalen wat er precies aan de hand is.
Pon laat niets los behalve dat hij de 16e naar de spuiter gaat.

Voor sommigen zal het raar in de oren klinken maar ik ben hobby detailer en ik wil geen overgespoten delen op mijn auto!
Zeker niet als ik hem nog niet eens zelf heb gehad.
Blaas de motor maar op, breek de stoel af, vreet het stuur op van mijn part, maar van mijn lak blijf je af!

Ik zal moeten afwachten over welke delen het gaat en aan de hand daarvan zal er een keuze gemaakt moeten worden of de reparatie acceptabel is...balen is het absoluut!

Maar goed, OT de levertijs is wederom verlengt met enkele weken.

Mooie car! Jaloers.....mijn auto is al gepoetst en afleverklaar, maar staat nu weer te verstoffen.......vanwege leasecontract.
Pas midden november mag ik hem omruilen met mijn Fab2.

Bovenaan Onderaan