staat het niet in je instructieboekje? Op de "lamp finder" van Osram staat de nieuwe Faab er nog niet tussen..Weet iemand welk type koplamp bol er in de fabia Edition zit?
Is dat H1 of H7?
Misschien wel, maar heb me auto nog nietstaat het niet in je instructieboekje? Op de "lamp finder" van Osram staat de nieuwe Faab er nog niet tussen..
Weet iemand of de badges 'Edition' op de zijstijlen makkelijk te verwijderen zijn? Ik vind deze oerlelijk...
@Alpha
Aangezien dit een edition is heten ze "twist star" waarom weet ik niet maar dat is echt zo...check de folder maar.
Rood staat de Fabia dus ook erg goed!!
Zeur modus: als dat jouw auto is heb je wel de verkeerde naam voor de velgen in je signature staan. Dat zijn namelijk Savio's en geen Twin Star's.
Gisteren m'n nieuwe Skoda Fabia gekregen. Heerlijke auto! Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn met m'n Seat Ibiza uit 2011.... Alles voelt echt steviger en robuuster aan. Erg blij mee dus!
Zo op het eerste gezicht werkt m'n iPhone 6 met de Apple Carplay, echter haperend en met minimale functionaliteit. Telefoon, sms, kaarten, spotify, podcasts en iBooks. Sms gebruik je amper meer en de kaarten kosten data i.t.t. m'n Sygic app op de telefoon (niet te benaderen middels CarPlay). Ik denk dat ik meer zal gaan streamen dan dat ik via CarPlay muziek zal gaan afspelen. Een mens is makkelijk....