Levertijd

Fred

Nieuw lid
Hoop doet leven,
Besteld op 18 sept 2010 1.2 TSI DSG PANODAK , 12 weken wachtijd zou ruim voldoende zijn. Nochtans werd me eind december verteld dat dit ,week 3/2011 zou worden, vervolgens week 5 dan 10 dan 11 ;13 terug 12 dan 16, vervolgens weer even niets te vinden, dan week 16 > 19> ?>16 en nu 13 , u merkt welke bokkensprongen er werden gemaakt. Ik ook trouwens , omdat week 21 al bereikt was na de aankoop en mijn geduld ten einde was, even bezoekje gebracht bij de dealer en de datum op mijn contract getoond ( vervallen dus) .Even de keuze gegeven, iets extra’s, of niets .
Resultaat: iets extra’s( ± 1000 €) en week 13, is de finale week productieweek, althans volgens de verantwoordelijke van Skoda import ,die me persoonlijk heeft opgebeld ,met de nodige uitleg over de vertraging, m.a.w. deze week … 13 oeps!... wordt hij gemaakt , tenminste als er geen stukken van uit Japan komen J .Ben benieuwd !!!!

Fred

Nieuw lid
Op 4 april 2011 geïnformeerd naar mijn karretje :623: , het zou in de verfstraat staan?
Dat is week 14 ipv week 13 . Grrrml
Enfin, er komt eindelijk schot in de zaak dacht ik bij mezelf.
En terwijl ik hier vandaag, nog effe het forum aanschouw....:koffie:....... Rinkelt de telefoon .
Aan de andere kant, een vriendelijke mevrouw met de bootschap ........ Jaaaa hooor daaaar ist tie dan :super: !!!!! .
Eindelijk na 29 ( lange) weken mag ik me eindelijk, op de betaling na, tot de trotse YETI eigenaars vervoegen .
----Hoop dat die verf al droog is ?! LoL :uitlachen::24: -----

Gompie

Lid
Godskolere zeg, 29 weken wachten? In ieder geval gefeliciteerd met je aanwinst.

Ik heb de mijne begin februari besteld en heb het brave beest vanochtend opgehaald. Dus vanaf nu scheurt er in Zoetermeer en omgeving een aqua blue 1.4 met pano-dak, vision pakket, 17" LM Dolomite, extra speakers rond.:)

PMS

Nieuw lid
Yeti 1.2 Comfort: besteld 10 februari, 8 april afgeleverd!

Oef, dat valt voor sommige mensen niet mee!
Ons was 12-16 weken voorspeld toen we onze Yeti op 10 februari besteldde.

Maat hij is vandaag (8 april) al afgeleverd, en onze eerste 100 km zitten erop! :grin:

En tot nu toe nog geen spijt...

Alle mensen die nog moeten wachten: Veel succes! :1884:

monster

Nieuw lid
Yoepie, eindelijk is 'ie er.
Vier hele maanden moeten wachten op een zwarte elegance 1.2 dsg.
Maar dan heb je ook wat :-).

Spector

Forumguru
8 weken wachten op een Octavia Combi RS is niet echt lang. Besteld 25 februari en ik mag hem komende woensdag ophalen. Tijdens het bestellen werd juni genoemd voor het afleveren, maar door problemen met andere types ging de productie van de RS een stuk sneller.

Yoepie, eindelijk is 'ie er.
Vier hele maanden moeten wachten op een zwarte elegance 1.2 dsg.
Maar dan heb je ook wat :-).

Ook hier nog eens gefeliciteerd met je mooie bakkie! WE van SM zullen hem vast en zeker nog eens uitvoerig testen!
Nu had je natuurlijk 4 maanden de tijd om de handleiding door te kijken ipv dat onderweg naar Naarden vv. te moeten doen:laugh:.

Gompie

Lid
Om vervolgens heel veel plezier te gaan hebben aan de Yeti. Net heen en terug en in de Morvan (Frankrijk) zo'n 2200kms met veel plezier gereden.

bedlam58

Nieuw lid
Vandaag, 25 mei, de bevestiging van de leasemaatschappij gekregen dat de yeti besteld is. Verwachte levertijd week 33.
......dat zijn nog ..........nachtjes slapen :winkie:

Hans

Nieuw lid
Paar dagen terug (3 juni) besteld(Yeti Tour).Op verzoek keek de Dealer nog in zijn VAG bestand waar ook week 33 vermeld stond.Als het zo blijft kan ik er wel mee leven:grin:.

BigCheese

Forumguru
Deze week wordt mijn zilvergrijze Yeti besteld, een 1.6TDI Greenline met wat opties af-fabriek (Audio Pack plus, Function pakket, Amundsen navi) en wat zaken die de dealer gaat inbouwen (vaste trekhaak, Mobridge carkit, reservewiel en dubbele laadbodem). Geen exotische zaken dus hopelijk binnen 10-12 weken voor de deur...

the joker

Nieuw lid
Vandaag besteld
Volgens Skoda Nederland begin augustus leveren volgens dealer begin september.
Elegance 4x4 2.0 TDI 81 kW 110 pk. kleur Platin Grey

Bovenaan Onderaan