Vandaag, 25 mei, de bevestiging van de leasemaatschappij gekregen dat de yeti besteld is. Verwachte levertijd week 33.
......dat zijn nog ..........nachtjes slapen :winkie:
4 augustus, een update, vandaag vernomen dat de bestelde Yeti week 35 in productie gaat, week 37 bij de dealer aankomt en week 38 uitgeleverd gaat worden.
Gelukkig ben ik een geduldig mens anders had ik dat nu moeten worden![]()
Paar dagen terug (3 juni) besteld(Yeti Tour).Op verzoek keek de Dealer nog in zijn VAG bestand waar ook week 33 vermeld stond.Als het zo blijft kan ik er wel mee leven:grin:.
Dat klopt eerst zou mijn Yeti in week 33 aankomen maar dat werd in verband met de vakantie van de werknemers,
week 35 Productie en week 36 tot 38 verwacht bij de dealer.
30 augustus, 2de update, vanmorgen door de dealer gebeld, de Yeti gaat waarschijnlijk pas week 40 komen. Grrrrrrrrrrr :1884:4 augustus, een update, vandaag vernomen dat de bestelde Yeti week 35 in productie gaat, week 37 bij de dealer aankomt en week 38 uitgeleverd gaat worden.
Gelukkig ben ik een geduldig mens anders had ik dat nu moeten worden![]()
Beste Kaat, gefeliciteerd met je aanschaf. Het zal je in positieve zin meevallen hoeveel power er uit zo'n 1.2 blok komt en het verbruik zal je niet tegenvallen en wordt over het algemeen naar verloop van tijd alleen maar gunstiger. Veel plezier ermee.Yes, yes, gisteren mijn zwarte monster opgehaald. Wat een supermooie wagen zeg. En compleet!! Een genot om in te rijden en om te zien. PDC werkt super, navi ook, telefoon ook. Ben wel niet zo veel gewend op dat gebied maar vind het allemaal![]()
. Nou nog ff afwachten wat het verbruik doet.