Levertijd

Toon

Nieuw lid
Op 23 mei Yeti Tour 1.4 in het zwart besteld, 12 augustus word hij afgeleverd.( trekhaak, Dorpel lijsten, Bluetooth handfree caekit )

bedlam58

Nieuw lid
Vandaag, 25 mei, de bevestiging van de leasemaatschappij gekregen dat de yeti besteld is. Verwachte levertijd week 33.
......dat zijn nog ..........nachtjes slapen :winkie:

4 augustus, een update, vandaag vernomen dat de bestelde Yeti week 35 in productie gaat, week 37 bij de dealer aankomt en week 38 uitgeleverd gaat worden.
Gelukkig ben ik een geduldig mens anders had ik dat nu moeten worden :koffie:

the joker

Nieuw lid
4 augustus, een update, vandaag vernomen dat de bestelde Yeti week 35 in productie gaat, week 37 bij de dealer aankomt en week 38 uitgeleverd gaat worden.

Dat klopt eerst zou mijn Yeti in week 33 aankomen maar dat werd in verband met de vakantie van de werknemers,
week 35 Productie en week 36 tot 38 verwacht bij de dealer.

Hans

Nieuw lid
Paar dagen terug (3 juni) besteld(Yeti Tour).Op verzoek keek de Dealer nog in zijn VAG bestand waar ook week 33 vermeld stond.Als het zo blijft kan ik er wel mee leven:grin:.

Update:
Gisteren nog ff gecheckt bij de dealer en productie staat op week 32 en levering week 35/36.We gaan het zien!:super:

Toon

Nieuw lid
12 augustus heb ik mijn Yeti Tour 1.4 zwart opgehaald, heb er nu z'n 500 km meegereden, ik vond het spannend of ik wel een goede keus had gedaan.
Voorheen had ik een vw bora 2.0 heel lux en compleet. Ik heb geen minuut spijt hij rijd fantasties en er zit alles in wat ik voorheen had.

Kaat

Nieuw lid
Ik wou je net vragen hoe ie bevalt, ben je me net voor. Super zeg! Heb je al een foto? Ik mag nog een week of 6 wachten.........

Kaat

Nieuw lid
Onze Yeti gaat definitief over 2 weken gemaakt worden, week 36. En dan rap naar de dealer!!!:) Ik ga voor levering week 38....wordt vervolgd

bedlam58

Nieuw lid
30 augustus, 2de update, vanmorgen door de dealer gebeld, de Yeti gaat waarschijnlijk pas week 40 komen. Grrrrrrrrrrr :1884:

mensFaber

Nieuw lid
Ik heb op 25-8 de definitieve orderbevesting van de leasemaatschappij ontvangen van mijn Yet 1.8TSI Tour. Van de dealer heb ik begrepen dat die voorlopig in week 42 is ingepland. Dan is die 2 tot 3 weken later bij de dealer (= week 45 = 2de week November). Dan wordt het nog spannend of de Yeti uberhaupt nog dit jaar wordt uitgeleverd of wordt doorgeschoven naar het volgende jaar. :(

Keep my fingers crossed!

Kaat

Nieuw lid
hij is onderweg

:baby012: Heb telefonisch contact gehad, hij is onderweg naar de dealer. Afleveren volgende week, dus toch week 38. Direct de winterbanden erop met de huidige 17-inch velgen en dan nog gaan zoeken naar mooie 18 inch velgen voor de zomer. En nog een keertje de trekhaak en mss nog een bullbar erop, weten we nog niet zeker. Heb er zin in en ben heeeeel benieuwd.:super:

En mss nog een keer een chromen dakrailing of toch maar niet. Volgens mij is ie zo al mooi genoeg maar mannen willen altijd net iets meer.....:shocked:

Kaat

Nieuw lid
Yes, yes, gisteren mijn zwarte monster opgehaald. Wat een supermooie wagen zeg. En compleet!! Een genot om in te rijden en om te zien. PDC werkt super, navi ook, telefoon ook. Ben wel niet zo veel gewend op dat gebied maar vind het allemaal :) :). Nou nog ff afwachten wat het verbruik doet.

Witte Yeti

Actief lid
Yes, yes, gisteren mijn zwarte monster opgehaald. Wat een supermooie wagen zeg. En compleet!! Een genot om in te rijden en om te zien. PDC werkt super, navi ook, telefoon ook. Ben wel niet zo veel gewend op dat gebied maar vind het allemaal :) :). Nou nog ff afwachten wat het verbruik doet.
Beste Kaat, gefeliciteerd met je aanschaf. Het zal je in positieve zin meevallen hoeveel power er uit zo'n 1.2 blok komt en het verbruik zal je niet tegenvallen en wordt over het algemeen naar verloop van tijd alleen maar gunstiger. Veel plezier ermee.

Hans

Nieuw lid
Levertijd??

Kaat,

Gefeliciteerd met je Yeti,het gaat bij jou in ieder geval een rapper!.De mijne is reeds in week 32 geproduceerd en de levering staat nu op einde week 39?!...:biggthumpdown:.Niet dat ik er zo'n haast mee heb maar als iemand me uit kan leggen waarom er 2 maanden tussen fabriceren en afleveren zit mag ie 't mij vertellen.Het gaat notabene om een standaard Tour 1.4 versie zonder extra blingbling!.
Sorry ik draaf door,heel veel rijplezier gewenst:worshippy:

Kaat

Nieuw lid
Das wel heel erg lang zeg! Volgens mij zijn het 3 weken van productie tot levering dealer, dan nog de tijd die de dealer nodig heeft om af te leveren. Maar als jij geen haast hebt, de voorpret is ook spannend! Gewoon blijven bellen, de aanhouder wint, bij mij ook. Maar ik had wat connecties dat scheelt maar je kan altijd pech hebben. Ben benieuwd wanneer je hem nou krijgt....

EdK

Forumguru
vanaf moment dat ze hem beginnen te produceren tot levering bij je dealer zit maximaal 3 weken tussen
Als hij begin van de week wordt gemaakt en je hebt massel dat hij met een trein eerder meekan dan kan hij zelfs na 2 weken al bij de dealer staan, wat bij mij het geval was verleden jaar
Dus zou maar eens bij je dealer op parkeerplaats gaan staan want die staat daar stof te happen !
Of er is wat verkeerd gegaan in jullie communicatie

Hans

Nieuw lid
Je hebt het erover en dan rolt ie opeens van de vrachtwagen af:laugh:!.Toch even gebeld naar Pon die me doorverwees naar Skoda Nederland die me vertelde dat er de afgelopen weken nogal wat transportproblemen waren vanuit Tsjechie.Ach ja,'t zal wel,volgende week kan ik 'm ophalen!:super:.

EdK

Forumguru
phoeeee he gelukkig is hij er gecontroleerd afgerold, dacht heel even wat anders !

Wel dat wordt de week van de zenuwen die door je keel gaan gieren
Maar nu is het dus echt wegkrassen op de kalender van de dagen !
En een weekend met de opvolgende dagen die nog nooit zo lang hebben geduurd

Maar morgen zeker wel ff bij de dealer langs om te kijken ??

wel veel plezier de aankomende week, en helemaal vanaf moment dat je er in kan rijden

Benno

Lid
Gisteren 22 september een Yeti tour 12TSI DSG-7, kleur Platin Grey besteld, aflevering ik hoop week 49. Ik hoop dat het uitkomt week 49.

Kaat

Nieuw lid
Een Yeti Tour besteld? Dan toch wel uit voorraad, die is niet meer bestelbaar. Waarom duurt het dan nog zo lang? Of vond je dat geen probleem?

Bovenaan Onderaan