aflevering S2
Eindelijk was de dag van aflevering aangebroken, onrustig eerst naar een klant geweest om vervolgens een uur te vroeg bij van Loon in Gouda te arriveren.
"mijn" Superb stond keurig binnen te glimmen en terwijl de verkoper koffie haalde heb ik op afstand met een dikke glimlach de auto staan te bewonderen. De kleur, het interieur, het model, alles in mijn ogen perfect.
De dealer heeft ruim de tijd genomen om alles uit te leggen, in te stellen en voor te doen. Wat een geweldige auto, en wat een mogelijkheden met de columbus, ben nu maar aan het boekje begonnen want de mogelijkheden lijken nu nog bijna onbeperkt.
Na ruim een uur ben ik voorzichtig aan de eerste rit begonnen van ongeveer 80km, het idee dat iedereen mij aankeek en de auto bewonderde.
Het viel op dat vooral vw rijders inhaalden, er weer achter gingen rijden en opzij kijken tijdens het inhalen. Waarschijnlijk met het idee, wat een l..l ben ik om in een passat oid te rijden voor veel te veel geld.
Op de zaak aangekomen, met een dikke grijns van oor tot oor was er veel bewondering van de collega's, waarbij vooral de enorme ruimte geroemd werd maar ook de kwaliteit die alles uitstraald.
Een mondeo rijder die nu baalt dat ook hij niet bij Skoda is wezen kijken en een 407 "eigenaar" die waarschijnlijk morgen bij de dealer op de stoep ligt te wachten als ie om 900 uur open gaat.
De eerste kilometers zijn geweldig geweest, iedereen vindt de auto mooi, (tenminste dat zeggen ze tegen mij) Mijn vrouw die inmiddels al gewend is en zaterdag na de boodschappen achterin gaat zitten,de kinderen die het
luxe gevoel geweldig vinden en die zich helemaal niet voor auto's interesseren nu de vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen om te komen kijken.:1819:
Heb nog te weinig gereden voor een revieuw maar de gevoelens zijn geweldig met uitdrukkelijke complimenten voor van Loon uit Gouda voor de prettige aflevering.