levertijd....

Herbie

Lid
Vrijdag mijn 1.8TSI Ambition opgehaald, moet zeggen hij heeft mijn verwachtingen (na de proefrit) ruimschoots overtroffen. Wat een souplesse en het blijft zo stil in het interieur. JVC navigatie ziet er goed uit en werkt tot op heden goed (moet nog wel even goed studeren). De Trifids staan gewoon goed onder de SuperB en geven de auto net even extra smoel. Verder ga ik nu eerste maar kilometers maken en genieten.:yeah:

Foto's ! :-)

Ilrosso

Nieuw lid
Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn SuperB 1.8TSI op mogen halen. Wat een auto zeg, ongelofelijk vette bak!! Ik kom uit een Leon Sport-up, lekker sportief, maar mijn SuperB met sportonderstel mag er ook wezen hoor!!
Wat rijdt dat ding lekker.:D

Alvast snel even één foto in mijn album geplaatst.

JoKing

Lid
Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn SuperB 1.8TSI op mogen halen. Wat een auto zeg, ongelofelijk vette bak!! Ik kom uit een Leon Sport-up, lekker sportief, maar mijn SuperB met sportonderstel mag er ook wezen hoor!!

Goed om te horen, ik stap ook over vanuit een Seat Leon Sport-Up.
Ik ben wel helemaal zat van het sportonderstel, vooral met 2 kleine kinderen achterin. Kan niet wachten op die comfortabele SuperB.

Zorro

Nieuw lid
Levertijd SuperbII

Ik heb de mijne besteld op 23 januari en hij staat nu bij de dealer, nog even wachten dus.

___JC___

Forumguru

Kijk, dat ziet er lekker dik uit met 18inch en sportonderstel. En door de lange wielbasis zal ie nog wel een stuk comfortabeler zijn dan een Leon sportup of niet?

Ilrosso

Nieuw lid
Kijk, dat ziet er lekker dik uit met 18inch en sportonderstel. En door de lange wielbasis zal ie nog wel een stuk comfortabeler zijn dan een Leon sportup of niet?

De Leon Sportup was niets mis mee, maar dit is echt een paar klasse beter! Niet wetende wat het comfort is zonder sportonderstel, kan ik wel zeggen dat ik momenteel niets te klagen :D heb. Wat je wel merkt is het wegcontact door de brede banden met 18", maar is verder niet storend. Of het nu een oneffen klinkerstraat is of een drempel, deze neemt hij zeer soepel. SuperBak!!

cloink

Actief lid
Heb net dezelfde besteld zo'n 2 weken geleden en de leverdatum staat (voorlopig?) op eerste week van juni. Reken zo'n 3 maand dus.
Zoooo... Net bericht van de dealer gehad: allicht komt ie de eerste week van mei al binnen! Dat is dus mooi een maand vroeger dan eerst gedacht en slechts 2 maand wachttijd. Netjes. Nu de leasingmaatschappij nog overtuigen, denk dat ik het huidige wrak maar eens binnendoe bij de garage... :D

rkschumer

Nieuw lid
Ook mijn S2 Amb BL is inmiddels geproduceerd en staat te wachten op transport. Auto is besteld op 18 maart en wordt volgende week afgeleverd. :-)

Nog even geduld dus...

Landrover

Nieuw lid
Ook mijn S2 Amb BL is inmiddels geproduceerd en staat te wachten op transport. Auto is besteld op 18 maart en wordt volgende week afgeleverd. :-)

Nog even geduld dus...
Oké dit maakt mij happy. Ook voor mij is er een Superb besteld zo'n week of twee geleden. Lever datum is voorlopig 5-juni. Maar wie weet dat deze ook sneller komt.

cloink

Actief lid
Zoooo... Net bericht van de dealer gehad: allicht komt ie de eerste week van mei al binnen! Dat is dus mooi een maand vroeger dan eerst gedacht en slechts 2 maand wachttijd.
Het wordt nog beter... Blijkbaar stond de mijne ook op die trein/vrachtwagen die een aantal forummers hebben zien passeren, want ik heb zonet van de dealer te horen gekregen dat hij vandaag is binnengerold !

Dus uiteindelijk: besteld op 2 maart en bij de dealer op 24 april, oftewel net geen 8 weken levertijd! Best snel, toch?

(helaas moet ik nog wachten tot 11 mei voordat het huidige contract ten einde loopt, nog even knarsetanden dus...)

Landrover

Nieuw lid
Levertijd Superb

Zojuist door van Laar gebeld (Rhenen) de voor mij bestelde wagen Greenline wordt wk 20 geproduceerd en week 23 verwacht dus lijkt toch allemaal snel te gaan. En tja de huidige wagen gaat voor de 200.000

rkschumer

Nieuw lid
De levertijden vallen inderdaad erg mee. Ik kan dinsdag mijn nieuwe bolide ophalen, vorige week maandag uit de fabriek in Tsjechië gerold en vrijdag bij de dealer afgeleverd. Heb zelf ivm een aanstaande vakantie haast met de levering dus ben woensdag even zo vrij geweest om de importeur (PON) te bellen en dat heeft geholpen :-)

In mijn album staan de eerste foto's van mijn S2 bij de garage.

sitechris

Donateur
in de autoweek stond laatst dat de Superb boven verwachting verkoopt. Ben benieuwd wat dit met de levertijd doet. Mbt de Superb, ik zie ze relatief vaker rijden tegenwoordig. Frontje is overigens best mooi, met voldoende uberholprestige :).

Succes wordt natuurlijk groter als de combi erbij komt.

Ik vraag me trouwens al enkele weken af waar de officiele releasefoto's blijven van de S2combi.
Lancering was eind 2009 beloofd, dus het wordt tijd...

MK74

Lid
Toevallig van mijn dealer (Versluis Zoetermeer) vorige week nog gehoord dat de S2 combi niet voor het 2e halfjaar 2010 (!) verwacht hoeft te worden. :1884: Dus nog even geduld helaas...

Bovenaan Onderaan