levertijd....

Bartez

Lid
mijn eerste foto's staan ook in mijn album....zal binnenkort ook nog wat binnen foto's maken.....:489:

P.s is heb net foto's van mijn S2 geplaatst, deze komt van Duindan Den Haag.
[/IMG]

Koele wagen ... zo aan de huizen op de achtergrond te zien woon je bij mijn ouders in de buurt :) ... zal eens opletten als ik er aankomend weekend mijn eigen S2 ga showen ... nog 2 nachtjes slapen :blush:

KevinL

Nieuw lid
Tussen de erasmusweg en de gaarde in, die autovrije nieuwbouwwijk met grijze hoge woningen, kun je mijn auto wel spotten.

Mr_McPhisto

Actief lid
Breef heel ander vraagje..

Hey Breef heb je misschien je auto al eens geprobeerd richting topsnelheid?
Wat doet de 170 pk diesel?

..Of iemand anders met de 170pk diesel?

breef

Lid
Hey Breef heb je misschien je auto al eens geprobeerd richting topsnelheid?
Wat doet de 170 pk diesel?

..Of iemand anders met de 170pk diesel?

Ik heb net 5000km op de teller staan... gaat momenteel niet zo hard, allemaal klanten in mijn omgeving...voordeel is dat ik ook al 5 weken geen file heb gezien.. Ik ben helaas nog niet boven de 160 uit geweest! Ik moet nodig naar Duitsland :D Binnenkort maar ff, ik woon 20min van de beruchte 31 autobahn

Vandaag is de auto terug gekomen van Cabarra voor leer inbouw, moet zeggen dat het resultaat er super strak uit ziet. Nu nog een weekje wachten (er moet nog e.e.a. gedaan worden) en dan kan ik eindelijk volgende week zaterdag mijn Superb in ontvangst nemen. Had ook vrijdag gekunt maar dan verblijf ik in het buitenland.

Dus nog heel even geduld!:489:

Vandaag heb ik hem eindelijk opgehaald ... mijn 170pk DSG S2 Elegance Business Line :yeah: ... het is een veel dikkere bak dan ik eigenlijk had gedacht zo op 18" Luna velgen ... heb helaas nog geen foto's, maar die ga ik morgen zeker maken. Vandaag de teller van 10km naar 109km gereden :xyxthumbs:

Dan is het weer SuperB langzaam als het om een voorraad auto zou gaan lijkt me :xyxthumbs:

Indien er nog het e.e.a de auto versleuteld moet worden bv leer en navigatie inbouw achteraf komen er al gauw 1 tot 1,5 week bij. Maar je hebt wel gelijk dan nog is het voor een voorraad auto niet echt snel.

Als het productie betreft is het mi een snelle levertijd. Ben dus nog steeds benieuwt hoe de vork in de steel zit??:crazy:

rkschumer

Nieuw lid
Hij is besteld en komt dus rechtstreeks uit de fabriek rollen...

Begreep van mijn dealer dat de productie/levertijd van de 1.9tdi modellen extreem kort is tegenwoordig...en dat blijkt :-)

Hij is besteld en komt dus rechtstreeks uit de fabriek rollen...

Begreep van mijn dealer dat de productie/levertijd van de 1.9tdi modellen extreem kort is tegenwoordig...en dat blijkt :-)

Je hebt geluk, mijne is besteld begin december en wordt deze week vrijdag of zaterdag afgeleverd.:1761:

Pendragon

Donateur
Ik hoorde van de dealer dat er geen touw aan vast te knopen is. Soms duurt een bestelling zomaar 4 maanden en andere auto's die later besteld zijn komen zomaar met 2 maanden binnen. De mijne zou 5 maanden duren (eerste melding), was besteld in week 3 en was ineens zomaar in week 10 binnen.

Wat anders: kunnen we een topic maken met ervaringen van ons als gebruikers van de S2? Voordelen/nadelen/tips etc? Ik weet dat er een rijimpressie stuk is op het forum, maar daar staat alles door elkaar.

Pendragon

Donateur
Tot nu toe ben ik aangenaam verrast en zeer tevreden. Ondanks een defect aan één van de parkeersensoren achter. De telefoon functie met rSAP is werkelijk perfect. Ook het "Voice command" daarvan werkt nog goed ook. Je moet wel engels praten anders verstaat die mevrouw je niet!

Ik heb nog wel een paar vraagjes aan jullie.
- Als ik de buitenspiegels inklap valt mij op dat de linker spiegel minder ver inklapt dan de rechter! Als je recht voor de auto staat kan je het goed zien. (foto volgt nog) Is dit normaal?
- In het setup menu kan ik iets instellen genaamd "footwell licht". Ik denk dat dat de verlichting is bij de voetenruimte achterin. Maar die heb ik helemaal niet. Klopt het dat die optie dan toch zichtbaar is in het setup menu?
-De optie "rainclosing" kan ik wel aanvinken, maar die instelling wordt niet onthouden. Iedere keer is de optie weer uit. Iemand een idee wat ik fout doe?
-Als laatste wil ik graag weten hoe ik de versie van mijn navi kaarten kan uitlezen. Het systeem is geleverd met v4 software op de Columbus, maar ik heb het idee dat de kaarten veel ouder zijn.

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Groeten Frank

Mooie kleur :)

Spiegels: Bij mij gaan de spiegels ook niet hetzelfde dicht. Die aan de bestuurderskant staat verder open. Geen idee waarom dit is.
Footwell licht: ik heb wel lichtjes achter, dus kan ik je geen antwoord op geven. Misschien is het standaard in de MFD.
Rain Closing: was mij ook al opgevallen. Deze gaat steeds weer uit. Ik ga eens zoeken waarom dit is.
Versie NAV: ook al naar gezocht en ook nog niet kunnen vinden helaas.
rSAP: ben benieuwd wat van telefoon je gebruikt. Ik heb een Windows Mobile 6.1 en voor mij werkt het prima, behalve dat ik het jammer vind dat hij de contacten die niet op m'n SIM kaart staan niet kan inlezen. Als ik de MFD op SIM + Memory zet dan crashed m'n verbinding. Als ik hem alleen op SIM zet en ik zorg dat m'n contacten op de SIM staan dan werkt het prima. De telefoon is trouwens een htc Touch met T-Mobile abonnement.

Groeten, Pendragon.

Bovenaan Onderaan