breef
Lid
Ik zal mooiere maken als hij weer wat schoner is!! Ook in album van me nog een fotootje van binnenzijde
:xyxthumbs:
Ik zal mooiere maken als hij weer wat schoner is!! Ook in album van me nog een fotootje van binnenzijde
P.s is heb net foto's van mijn S2 geplaatst, deze komt van Duindan Den Haag.
[/IMG]
Tussen de erasmusweg en de gaarde in, die autovrije nieuwbouwwijk met grijze hoge woningen, kun je mijn auto wel spotten.
Hey Breef heb je misschien je auto al eens geprobeerd richting topsnelheid?
Wat doet de 170 pk diesel?
..Of iemand anders met de 170pk diesel?
Mijn S2 besteld in week 11 en levering in week 17, superklasse!
DAt is SuperB snel, zeker een voorraad auto?
Dan is het weer SuperB langzaam als het om een voorraad auto zou gaan lijkt me :xyxthumbs:
Hij is besteld en komt dus rechtstreeks uit de fabriek rollen...
Begreep van mijn dealer dat de productie/levertijd van de 1.9tdi modellen extreem kort is tegenwoordig...en dat blijkt :-)
Tot nu toe ben ik aangenaam verrast en zeer tevreden. Ondanks een defect aan één van de parkeersensoren achter. De telefoon functie met rSAP is werkelijk perfect. Ook het "Voice command" daarvan werkt nog goed ook. Je moet wel engels praten anders verstaat die mevrouw je niet!
Ik heb nog wel een paar vraagjes aan jullie.
- Als ik de buitenspiegels inklap valt mij op dat de linker spiegel minder ver inklapt dan de rechter! Als je recht voor de auto staat kan je het goed zien. (foto volgt nog) Is dit normaal?
- In het setup menu kan ik iets instellen genaamd "footwell licht". Ik denk dat dat de verlichting is bij de voetenruimte achterin. Maar die heb ik helemaal niet. Klopt het dat die optie dan toch zichtbaar is in het setup menu?
-De optie "rainclosing" kan ik wel aanvinken, maar die instelling wordt niet onthouden. Iedere keer is de optie weer uit. Iemand een idee wat ik fout doe?
-Als laatste wil ik graag weten hoe ik de versie van mijn navi kaarten kan uitlezen. Het systeem is geleverd met v4 software op de Columbus, maar ik heb het idee dat de kaarten veel ouder zijn.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.
Groeten Frank