levertijd....

Ik ben nieuw op dit forum.

Welkom ... ik zal mijn ogen goed de kost gaan geven in de "buurstad" Den Haag ... misschien zie ik je wel rijden, is tot nog toe hier in de buurt een niet veel geziene auto in ieder geval ... a.s. vrijdag komt er in ieder geval weer eentje bij in de regio Den Haag, dan kan ik EINDELIJK zelf mijn S2 gaan halen :)

Als ik je zie rijden dan sein ik wel ff ... LOL ... :489:

Torica

Lid
Hier weer even een berichtje na aflevering van mijn Superb.
Ik had het even te druk met het uitvogelen en instellen van alle nieuwe snufjes, maar ik heb het nu wel onder de knie,...denk ik.

Om gelijk maar even de eerste foto te plaatsen,...zie miniatuur.

Ik had nog geen 500km gereden en wat denk je. Lekke band! Er zat een dikke spijker in mijn band, dus snel naar de bandenboer geweest.
Als het weer droog en zonnig is in NL zal ik nog wat meer foto's maken.

Tot nu toe ben ik aangenaam verrast en zeer tevreden. Ondanks een defect aan één van de parkeersensoren achter. De telefoon functie met rSAP is werkelijk perfect. Ook het "Voice command" daarvan werkt nog goed ook. Je moet wel engels praten anders verstaat die mevrouw je niet!

Ik heb nog wel een paar vraagjes aan jullie.
- Als ik de buitenspiegels inklap valt mij op dat de linker spiegel minder ver inklapt dan de rechter! Als je recht voor de auto staat kan je het goed zien. (foto volgt nog) Is dit normaal?
- In het setup menu kan ik iets instellen genaamd "footwell licht". Ik denk dat dat de verlichting is bij de voetenruimte achterin. Maar die heb ik helemaal niet. Klopt het dat die optie dan toch zichtbaar is in het setup menu?
-De optie "rainclosing" kan ik wel aanvinken, maar die instelling wordt niet onthouden. Iedere keer is de optie weer uit. Iemand een idee wat ik fout doe?
-Als laatste wil ik graag weten hoe ik de versie van mijn navi kaarten kan uitlezen. Het systeem is geleverd met v4 software op de Columbus, maar ik heb het idee dat de kaarten veel ouder zijn.

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Groeten Frank
M.b.t. het automatisch inklappen van de spiegels: ook bij bij klapt de linker spiegel minder ver in den de rechter.

Weet iemand of er een instelling is waardoor de spiegels automatisch inklappen bijv. zodra de auto op slot gezet wodt? Ik heb dit (nog) niet kunnen vinden.

Bartez

Lid
M.b.t. het automatisch inklappen van de spiegels: ook bij bij klapt de linker spiegel minder ver in den de rechter.

Weet iemand of er een instelling is waardoor de spiegels automatisch inklappen bijv. zodra de auto op slot gezet wodt? Ik heb dit (nog) niet kunnen vinden.

Vroeg ik me inderdaad ook af.....daarnaast vroeg ik me af of het ook mogelijk is om met een knop de achterklep automatisch te kunnen sluiten? Automatisch openen is geen probleem, maar kan het ook andersom?

leander

Nieuw lid
Net een mail van de dealer gehad dat mijn Superb onderweg is naar Nederland.
Verwachting is dat hij eind volgende week wordt afgeleverd.
(heb al genoeg moeten lijden, nu mijn overbuurman vorige week ook ineens een Superb op de oprit had staan.)
Het aftellen is nu eindelijk ook voor mij begonnen.
Zou ik dan eindelijk met mijn 26 lentes de jongste Superb rijder van Nederland mogen worden?
Of is het toch niet zo'n oude lullen bak?

Maarten

Forumguru
Het is absoluur geen oude lullen bak!
Waar heb je hem gekocht?

Nu wachten op je auto en daarna; foto's!!

KevinL

Nieuw lid
Ik zal proberen vandaag foto's te maken en te plaatsen. Moet nog even uitzoeken hoe dat moet. Het is wel slecht weer en mijn velgen zijn vies.

KevinL

Nieuw lid
middelste knop 2 a 3 seconden ingedrukt houden, is erg cool als je met boodschappen komt aanlopen.

P.s is heb net foto's van mijn S2 geplaatst, deze komt van Duindan Den Haag.

picture.php

JoKing

Lid
Dank!

Ben ook wel benieuwd of de klep ook automatisch dicht kan.

Ik denk dat ik met 99% zekerheid kan zeggen dat dit niet kan.

Er zouden extra motorjes nodig zijn om dit te kunnen realiseren en als dat er in zou zitten dan had je dan wel ergens gelezen of gezien.

breef

Lid
Net een mail van de dealer gehad dat mijn Superb onderweg is naar Nederland.
Verwachting is dat hij eind volgende week wordt afgeleverd.
(heb al genoeg moeten lijden, nu mijn overbuurman vorige week ook ineens een Superb op de oprit had staan.)
Het aftellen is nu eindelijk ook voor mij begonnen.
Zou ik dan eindelijk met mijn 26 lentes de jongste Superb rijder van Nederland mogen worden?
Of is het toch niet zo'n oude lullen bak?

Valt mee, ik ben maar 3 jaar ouder... :)

Mr_McPhisto

Actief lid
Even een foto er bij gezet

Ik zal mooiere maken als hij weer wat schoner is!! Ook in album van me nog een fotootje van binnenzijde

Bijlagen

• IMG_6644.jpg
    IMG_6644.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 53
Bovenaan Onderaan