Laat je alle letters er af halen, of alleen TDI?
ben erg benieuwd hoe dat staat, want ik twijfel daar nog tussen.
Ik laat bij mijn auto ook alle letters (Superb en tdi) verwijderen, vind zo'n strakke achterkant echt veel mooier dan met type aanduiding...
Bartez,
Ik zie op jouw foto's dat er op de bekerhouder wel een lamellen afdekplaatje zit. Is dat standaard of is dat een optie ?
Dan ben ik erg benieuwd naar de foto's hoe dat er uit gaat zien :680:Yep.....alles....lekker strakke kont :xyxthumbs:
Jammer trouwens dat het skodalogo er achter niet af kan, want daar zit volgens mij een deuk in de achterklep. Heeft iemand dit al bekeken?Yep.....alles....lekker strakke kont :xyxthumbs:
Ik heb deze week twee Superbs zien rijden. En uiteraard haalde ik beide in . Wat me opviel is dat in het eggie de kont eigenlijk best lelijk is (sorry jongens). Een beetje een mager kontje voor zo een dikke bak. Vooral als de lampen aanstaan. Van de mooie C achterlichten branden alleen de buitenste delen. Zijn er al andere (dikkere) achterbumpers te krijgen ofzo?
JC weet altijd wel even een kritische draai te geven aan de lofzangen hier... Jouw ideale superb ziet er volgens mij niet meer uit als een superb of wel?
Ik vind de kont wel mooi. De daklijn loopt iets te ver door daarom oogt ie in eerste instantie een beetje vreemd. Maar tot nu toe kijken er nog steeds mensen om als ik voorbij rijd. En de complimenten zijn ook niet van de lucht.:baby012:
Een kenmerk van Skodarijders is volgens mij ook dat ze kritisch zijn toch? Anders had je wel een VW besteld.
Nee maar ff serieus, ik vind de S2 erg mooi. Maar de achterkant viel me deze week dus twee keer in negatieve zin op. Misschien waren het wel standaard versies dus met smalle bandjes en hoog op de poten. Maar ik was gewoon beniewd of iemand zich al verdiept had in Superb2 tuning.
Kan iemand mij vertellen of de zonneschermen achterin bij de Ambiente Business Line oprolbaar (in de deur) zijn of dat deze volledig verwijderd moeten worden en dus geklemd zitten tussen de sponning ?
Alvast bedankt!
Inderdaad, spoilertje en verlaging doet m goed !