levertijd....

leander

Nieuw lid
Laat je alle letters er af halen, of alleen TDI?

ben erg benieuwd hoe dat staat, want ik twijfel daar nog tussen.

rkschumer

Nieuw lid
Ik laat bij mijn auto ook alle letters (Superb en tdi) verwijderen, vind zo'n strakke achterkant echt veel mooier dan met type aanduiding...

rkschumer

Nieuw lid
Bartez,

Ik zie op jouw foto's dat er op de bekerhouder wel een lamellen afdekplaatje zit. Is dat standaard of is dat een optie ?

___JC___

Forumguru
even semi offtopic over de kont...

Ik heb deze week twee Superbs zien rijden. En uiteraard haalde ik beide in :). Wat me opviel is dat in het eggie de kont eigenlijk best lelijk is (sorry jongens). Een beetje een mager kontje voor zo een dikke bak. Vooral als de lampen aanstaan. Van de mooie C achterlichten branden alleen de buitenste delen. Zijn er al andere (dikkere) achterbumpers te krijgen ofzo?

Bijlagen

• car_photo_260352_25.jpg
    car_photo_260352_25.jpg
    72,4 KB · Weergaven: 36

HWH

Lid
Ik heb deze week twee Superbs zien rijden. En uiteraard haalde ik beide in :). Wat me opviel is dat in het eggie de kont eigenlijk best lelijk is (sorry jongens). Een beetje een mager kontje voor zo een dikke bak. Vooral als de lampen aanstaan. Van de mooie C achterlichten branden alleen de buitenste delen. Zijn er al andere (dikkere) achterbumpers te krijgen ofzo?

JC weet altijd wel even een kritische draai te geven aan de lofzangen hier...;) Jouw ideale superb ziet er volgens mij niet meer uit als een superb of wel?

Ik vind de kont wel mooi. De daklijn loopt iets te ver door daarom oogt ie in eerste instantie een beetje vreemd. Maar tot nu toe kijken er nog steeds mensen om als ik voorbij rijd. En de complimenten zijn ook niet van de lucht.:baby012:

___JC___

Forumguru
JC weet altijd wel even een kritische draai te geven aan de lofzangen hier...;) Jouw ideale superb ziet er volgens mij niet meer uit als een superb of wel?

Ik vind de kont wel mooi. De daklijn loopt iets te ver door daarom oogt ie in eerste instantie een beetje vreemd. Maar tot nu toe kijken er nog steeds mensen om als ik voorbij rijd. En de complimenten zijn ook niet van de lucht.:baby012:

Een kenmerk van Skodarijders is volgens mij ook dat ze kritisch zijn toch? Anders had je wel een VW besteld. :tongue:

Nee maar ff serieus, ik vind de S2 erg mooi. Maar de achterkant viel me deze week dus twee keer in negatieve zin op. Misschien waren het wel standaard versies dus met smalle bandjes en hoog op de poten. Maar ik was gewoon beniewd of iemand zich al verdiept had in Superb2 tuning. ;)

ArieNuis

Nieuw lid
Een kenmerk van Skodarijders is volgens mij ook dat ze kritisch zijn toch? Anders had je wel een VW besteld. :tongue:

Nee maar ff serieus, ik vind de S2 erg mooi. Maar de achterkant viel me deze week dus twee keer in negatieve zin op. Misschien waren het wel standaard versies dus met smalle bandjes en hoog op de poten. Maar ik was gewoon beniewd of iemand zich al verdiept had in Superb2 tuning. ;)

Met achterspoiler en sportonderstel (standaard op de Greenline) toont hij naar mijn smaak al een stuk beter. Misschien brengt je dat op een idee.

tebe

Lid
Jaja vandaag was het ook mijn beurt.
Vanmorgen mijn S2 Rosso Brunello opgehaald....
Jongens wat rijdt dat ding fantastisch. Eerste 100 km erdoor gemaald en bijna ten volle tevreden.

Ja bijna want ik heb 1 probleempje. Er zit namelijk ruis op mijn speakers. Tijdens het rijden is het niet storend, maar bij stilstand hoor ik het wel. Zal hier wel een nieuw topic voor openen.

Voor de rest niets dan lof. Al is het maar een 105PK, dit is voor mij best voldoende om vlot door het verkeer te komen. GPS is fantastisch en de MDI interface voor de iPod (achteraf ingebouwd) werkt perfect. Verder zelfs mijn HTC touch Diamond zonder problemen kunnen pairen.

Straks weer in volle genot 100km naar huis toe...

rkschumer

Nieuw lid
Kan iemand mij vertellen of de zonneschermen achterin bij de Ambiente Business Line oprolbaar (in de deur) zijn of dat deze volledig verwijderd moeten worden en dus geklemd zitten tussen de sponning ?

Alvast bedankt!

Pendragon

Donateur
Kan iemand mij vertellen of de zonneschermen achterin bij de Ambiente Business Line oprolbaar (in de deur) zijn of dat deze volledig verwijderd moeten worden en dus geklemd zitten tussen de sponning ?

Alvast bedankt!

Zijn oprolbaar. Je trekt hem omhoog vanuit de deur en klemt hem bovenaan bij het raam vast.

sitechris

Donateur
Inderdaad, spoilertje en verlaging doet m goed !

daar ga je de achterkant niet heel veel mee oppimpen. Ik reed laatst achter een bordeauxrode en dat was helemaal een slechte combinatie. De auto lijkt vooral heel smal met de achterlichten aan. Ik vind de Superb uberhaupt geen geweldig mooie auto. Alleen met 18 inch wielen en een sportonderstel gaat het nog een beetje. Heb je die niet, dan vind ik het vooral een lompe bak.

Overigens......interieur vind ik geweldig mooi, kwaliteit/prijsverhouding vind ik onovertroffen en de ruimte is natuurlijk helemaal top! Niet voor niets dat de Superb bij mij hoog op de lijst stond (en nog steeds staat als ik over 2 jaar weer een nieuwe auto ga kopen). Looks vind ik niet zo heel belangrijk, het gaat mij vooral om totaalplaatje en dat is heel goed bij de Superb. Reden om de Superb overigens niet aan te schaffen is de bizarre afschrijving op Skoda diesels. Ik spreek uit ervaring met de Octavia, de Superb is naar ik verwacht zelfs nog wat extremer.

Bovenaan Onderaan