Mooie kleur
rSAP: ben benieuwd wat van telefoon je gebruikt. Ik heb een Windows Mobile 6.1 en voor mij werkt het prima, behalve dat ik het jammer vind dat hij de contacten die niet op m'n SIM kaart staan niet kan inlezen. Als ik de MFD op SIM + Memory zet dan crashed m'n verbinding. Als ik hem alleen op SIM zet en ik zorg dat m'n contacten op de SIM staan dan werkt het prima. De telefoon is trouwens een htc Touch met T-Mobile abonnement.
Groeten, Pendragon.
rSAP: ben benieuwd wat van telefoon je gebruikt. Ik heb een Windows Mobile 6.1 en voor mij werkt het prima, behalve dat ik het jammer vind dat hij de contacten die niet op m'n SIM kaart staan niet kan inlezen. Als ik de MFD op SIM + Memory zet dan crashed m'n verbinding. Als ik hem alleen op SIM zet en ik zorg dat m'n contacten op de SIM staan dan werkt het prima. De telefoon is trouwens een htc Touch met T-Mobile abonnement.
Groeten, Pendragon.
Ik heb een HTC TytnII met WM6.1 en gebruik het volgende programmaatje:
http://briskoda.net/superb-ii/howto...us-rns510-using-non-compatible-mobile/131709/
Ik heb geen enkele contact op de SIM staan, alleen in mijn Outlook exchange adresboek op de telefoon en ik krijg keurig ALLE contacten om de Columbus te zien.....SUCCES!
Ik had dit al geprobeerd, maar toch bedankt. Ik had het programma geinstalleerd omdat ik de Remote SIM Acces optie niet had bij Bluetooth. Ik kreeg hiermee wel de SIM contacts, maar niet m'n Outlook contacts.
Hierna heb ik op m'n telefoon een nieuw image gezet waar wel deze optie in zit en dan werkt het ook alleen vanaf de SIM. Ik krijg binnenkort een htc Touch HD, kijken of het daar wel werkt met m'n outlook adresboek.
Wat anders: kunnen we een topic maken met ervaringen van ons als gebruikers van de S2? Voordelen/nadelen/tips etc? Ik weet dat er een rijimpressie stuk is op het forum, maar daar staat alles door elkaar.
Gisteren te horen gekregen dat mijn auto volgende week gebouwd wordt :xyxthumbs:
Met een beetje geluk heb ik hem dus aan het eind van de maand! Ik ben benieuwd
IIk krijg binnenkort een htc Touch HD, kijken of het daar wel werkt met m'n outlook adresboek.
Ik heb een moccabruine S2 Greenline besteld, met:
Ik zal je op de hoogte houden. Ik ben ook benieuwd hoe hetleer er straks uitziet
Mijn Superb is binnen. Echt een heerlijke bak:
1.9 tdi Ambition met amundsen navigatie.
Foto's staan in mijn album.