levertijd....

Eindelijk morgen om 16:00 is het zover en kan ik mijn SuperB gaan ophalen.:super:

Wordt nog een lange nacht en dag!:)

Mooie kleur :)

rSAP: ben benieuwd wat van telefoon je gebruikt. Ik heb een Windows Mobile 6.1 en voor mij werkt het prima, behalve dat ik het jammer vind dat hij de contacten die niet op m'n SIM kaart staan niet kan inlezen. Als ik de MFD op SIM + Memory zet dan crashed m'n verbinding. Als ik hem alleen op SIM zet en ik zorg dat m'n contacten op de SIM staan dan werkt het prima. De telefoon is trouwens een htc Touch met T-Mobile abonnement.

Groeten, Pendragon.

Mijn telefoon is een oude Nokia 6230.

Voor wat betreft die Footwell, zie je inderdaad die lampjes in herderheid wijzigen als je dat aanpast in MFD?

Bartez

Lid
rSAP: ben benieuwd wat van telefoon je gebruikt. Ik heb een Windows Mobile 6.1 en voor mij werkt het prima, behalve dat ik het jammer vind dat hij de contacten die niet op m'n SIM kaart staan niet kan inlezen. Als ik de MFD op SIM + Memory zet dan crashed m'n verbinding. Als ik hem alleen op SIM zet en ik zorg dat m'n contacten op de SIM staan dan werkt het prima. De telefoon is trouwens een htc Touch met T-Mobile abonnement.

Groeten, Pendragon.

Ik heb een HTC TytnII met WM6.1 en gebruik het volgende programmaatje:

http://briskoda.net/superb-ii/howto...us-rns510-using-non-compatible-mobile/131709/

Ik heb geen enkele contact op de SIM staan, alleen in mijn Outlook exchange adresboek op de telefoon en ik krijg keurig ALLE contacten om de Columbus te zien.....SUCCES!

Pendragon

Donateur
Ik heb een HTC TytnII met WM6.1 en gebruik het volgende programmaatje:

http://briskoda.net/superb-ii/howto...us-rns510-using-non-compatible-mobile/131709/

Ik heb geen enkele contact op de SIM staan, alleen in mijn Outlook exchange adresboek op de telefoon en ik krijg keurig ALLE contacten om de Columbus te zien.....SUCCES!

Ik had dit al geprobeerd, maar toch bedankt. Ik had het programma geinstalleerd omdat ik de Remote SIM Acces optie niet had bij Bluetooth. Ik kreeg hiermee wel de SIM contacts, maar niet m'n Outlook contacts.
Hierna heb ik op m'n telefoon een nieuw image gezet waar wel deze optie in zit en dan werkt het ook alleen vanaf de SIM. Ik krijg binnenkort een htc Touch HD, kijken of het daar wel werkt met m'n outlook adresboek.

Bartez

Lid
Ik had dit al geprobeerd, maar toch bedankt. Ik had het programma geinstalleerd omdat ik de Remote SIM Acces optie niet had bij Bluetooth. Ik kreeg hiermee wel de SIM contacts, maar niet m'n Outlook contacts.
Hierna heb ik op m'n telefoon een nieuw image gezet waar wel deze optie in zit en dan werkt het ook alleen vanaf de SIM. Ik krijg binnenkort een htc Touch HD, kijken of het daar wel werkt met m'n outlook adresboek.

aha...ok....wel maf overigens, waarom het met die van jou niet werkt en en die van mij wel....

Casperendana

Nieuw lid
Gisteren te horen gekregen dat mijn auto volgende week gebouwd wordt :xyxthumbs:

Met een beetje geluk heb ik hem dus aan het eind van de maand! Ik ben benieuwd

Bartez

Lid
Wat anders: kunnen we een topic maken met ervaringen van ons als gebruikers van de S2? Voordelen/nadelen/tips etc? Ik weet dat er een rijimpressie stuk is op het forum, maar daar staat alles door elkaar.

Goed plan....iets wat mij is opgevallen en ik eigenlijk wel jammer vind....mooie witte klokken in het dashboard en dat zijn de rest van de knoppen etc. GROEN!.....jammer dat dit ook niet gewoon is wit is gemaakt....het valt zo uit de toon....maar heel storend is het gelukkig niet :) Verder vind ik de alarmknop een beetje slecht afgewerkt...scheef en los....maar da's eigenlijk het enige om te zeuren....en owja....ik vroeg me nog af of het mogelijk was om automatisch de spiegels in te laten klappen als de moter uitgaat.....dat kan ik (nog) nergens vinden....

Casperendana

Nieuw lid
Ik heb een moccabruine S2 Greenline besteld, met:
Driverpakket
Visionpakket
Bruin leer achteraf
Zenec nav achteraf
Rubberen mat in de kofferbak
Multifunctioneel stuur

Grt

C

Ik heb een moccabruine S2 Greenline besteld, met:

ZEER FRAAIE KLEUR :xyxthumbs:

Heb um zelf ook .. haha ... enkel dacht een of andere geinponum bij het RDW dat Mocca Brown hetzelfde is als beige ... met gevolg dat er dus Beige als kleur staat in mijn kenteken papieren ... benieuwd of dat bij jou ook gaat gebeuren (of dat het bij andere is gebeurd??) ... vind het in ieder geval een mooi kleurtje dat meer op donkergrijs lijkt dan op beige :eek:

Ik zal je op de hoogte houden. Ik ben ook benieuwd hoe hetleer er straks uitziet

Ik heb ook een mocca brown en wilde ook bruin leer nemen. Uiteindelijk ook met behulp van Cabarra toch voor zwart gekozen. Met als resultaat een auto met een rustige uitstraling. Mocca brown buiten en dan ook bruin binnen:crazy: Ik weet dit is zuiver persoonlijk, maar wilde het toch even meegeven.

Veel succes en uiteindelijk gaat het er natuurlijk om dat jij het ooi vindt!:1761:

leander

Nieuw lid
Mijn Superb is binnen. Echt een heerlijke bak:
1.9 tdi Ambition met amundsen navigatie.

Foto's staan in mijn album.

Vrijdag mijn 1.8TSI Ambition opgehaald, moet zeggen hij heeft mijn verwachtingen (na de proefrit) ruimschoots overtroffen. Wat een souplesse en het blijft zo stil in het interieur. JVC navigatie ziet er goed uit en werkt tot op heden goed (moet nog wel even goed studeren). De Trifids staan gewoon goed onder de SuperB en geven de auto net even extra smoel. Verder ga ik nu eerste maar kilometers maken en genieten.:yeah:

Bovenaan Onderaan