Laatste nieuws over mijn "aanstaande" O2 BE: Hij wordt volgens een mail aan onze wagenparkbeheerder over 9 weken rijklaar geleverd. Zou zelfs nog iets eerder kunnen zijn. Zelf heb ik nog geen brief van LeasePlan.
Ben benieuwd.... :-)
Mijn Octavia is eind maart besteld, verwachte aflevering eind juni... zou die misschien tich wat eerder kunnen komen, ben mijn basis leonnetje een beetje zat.
Zucht... word er een beetje kregelig van. Nu leek de auto besteld, vond het zelf al een beetje vreemd omdat de levering is geswitched van centrale inkoop naar Rotor in Heerlen. Krijg ik vandaag een telefoontje van de dealer: "er staat in de mail van LeasePlan 17 inch velgen", "welke 17 inch velgen moeten dat zijn ??". Ik denk alleen meteen: "SH*T, auto nog niet besteld ?!?"... Later bleek dat de mail van LeasePlan niet goed was gelezen. Rotor zou een offerte uitbrengen aan LeasePlan voor mijn configuratie !?!?! Maar ik heb allang getekend en de prijsafspraak tussen mijn werkgever en LeasePlan is al definitief... ik snap er echt geen fluit meer van hoe dit tegnwoordig gaat.. Heeft iemand soortgelijke ervaringen ?
De auto staat al een week bij de dealer, uitlevering kan nog 1,5 week duren ivm ontbrekend navigatiesysteem (pioneer avic hd1bt). Mijninziens had dat toch gelijktijdig met de auto besteld kunnen worden. Balen.
begin deze week een mail van de leasemaatschappij dat in week 19 (7 mei) de auto kan ophalen, http://www.skodaforum.nl/board/images/icons/icon10.gif
Talking
vandaag gebeld met de dealer. auto was vandaag gelost (waar weet ik niet, maar door 30 mei (verlies van extra werkdag) kan ik pas op 10 mei de auto ophalen (in amsterdam). kan dan heerlijk aan de auto wennen.
Bagger, net brief ontvangen van dealer waarin wordt gezegd dat de gestelde levertijd niet wordt gehaald. Oom van collega (collega heeft O2 besteld op zelfde moment) werkt bij Skoda dealer en heeft al geruchten opgevangen van met 10 weken verlengde levertijden !?!?
Dus in het ergste geval zou dat bij mij week 35 worden ipv 25 :-/
So much voor "de levertijden lijke terug te lopen"..
Nou, ben benieuwd of ik het in 8 weken ga redden. De mijne is vrijdag de 11e besteld en verwachtte leverdatum is 7 juli.