Wordt nog interessanter. Mijne is ook bij S-Point besteld :-)Hmmmm interessant, morgen eens met S-Point bellen. Mijne is namelijk 28-06 besteld door de dealer.
Ongeveer hetzelfde als jij Tjesis alleen dan een Combi met donkere bekleding.
Wordt nog interessanter. Mijne is ook bij S-Point besteld :-)Hmmmm interessant, morgen eens met S-Point bellen. Mijne is namelijk 28-06 besteld door de dealer.
Ongeveer hetzelfde als jij Tjesis alleen dan een Combi met donkere bekleding.
Vreemd dat de ene auto dan eerder van Tsjechië > Nederland (Leuven - Pon) > S-Point gaat dan de ander.
Ik denk dat dit aan de dealer ligt. Hoe snel zij hem rij-klaar hebben.
Volgens de site van skoda is het transport van de fabriek naar NL maar 1 dag.
Net door de dealer gebeld. Auto is 30 Mei 2007 besteld bij de LeaseMij, week 34 is ie geproduceerd en hij staat nu op 'verladen'. Nog twee weekjes volgens de dealer en dan eindelijk mijn s(ch)aab kwijt!
Heb jij je Skoda ook bij S-point besteld Michel76? Zo ja, dan moet ik volgende week ook nog eens even een tussenstand opvragen. Komt nu wel heel dicht bij allemaal.
Gister nog eens gebeld met S-Point:
- Auto staat bij PON in Leusden.
- Volgens de receptioniste is er niet elke dag "transport" waardoor de auto nog even in Leusden blijft staan.
- Bij binnenkomst moet de auto nog rijklaar gemaakt worden (accessoires monteren, poetsen, vloeistoffen bij-/navullen, aftanken etc etc etc)
En daarna istie pas klaar en dat zou volgens haar week 39 of 40 worden. We leven nu in week 37 dus nog zeker 2-3 weken voordat ze daar een auto rijklaar gemaakt hebben. Vraag me af hoeveel koffie ze daar drinken...
2 a 3 weken van Leusden naar rijklaar in A'dam is wel lang inderdaad.Gister nog eens gebeld met S-Point:
- Auto staat bij PON in Leusden.
- Volgens de receptioniste is er niet elke dag "transport" waardoor de auto nog even in Leusden blijft staan.
- Bij binnenkomst moet de auto nog rijklaar gemaakt worden (accessoires monteren, poetsen, vloeistoffen bij-/navullen, aftanken etc etc etc)
En daarna istie pas klaar en dat zou volgens haar week 39 of 40 worden. We leven nu in week 37 dus nog zeker 2-3 weken voordat ze daar een auto rijklaar gemaakt hebben. Vraag me af hoeveel koffie ze daar drinken...
2 a 3 weken van Leusden naar rijklaar in A'dam is wel lang inderdaad.
Zou het kunnen dat er nog veel opties door de dealer moeten worden ingebouwd/aangebracht waardoor het langer duurt?