Levertijden S2C

Captain Hook

Forumguru
Zijn deze tijden cummulatief ...
Dat lijkt me leuk ja, cummulatief.

Je zal maar een S2 met DSG + pano-dak + Kessy + Navi besteld hebben.
Dat wordt dan 3 + 6 + 16 + 2 = 27 weken EXTRA levertijd bovenop de 'standaard' levertijd. Nog even en we gaan in jaren rekenen. :koffie:

vincefra

Actief lid
Dat lijkt me leuk ja, cummulatief.

Je zal maar een S2 met DSG + pano-dak + Kessy + Navi besteld hebben.
Dat wordt dan 3 + 6 + 16 + 2 = 27 weken EXTRA levertijd bovenop de 'standaard' levertijd. Nog even en we gaan in jaren rekenen. :koffie:

Wel ... komt bijna overeen met wat ik besteld heb ... en is toch op 28 weken gezetn ... (vandaar).
heb wel de columbus en niet de Amundsen ... dat schilt toch 2 weken :winkie:

kwaazaar

Actief lid
Ik heb de mijne net vanmiddag gekregen. Incl pano dak toch snel geleverd. Besteld eind juni, geleverd eind september. 3maanden dus.

Skoda SuperB Combi 2.0 TDI 125KW ELEGANCE BUSINESS LINE 5D besteld in de kleur Amethyst Purple Metallic.
order naar PON : 19 Juli
Productie deze week
Levering week 41

Dus nog maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even wachten ;) 1 maand uuuhh 1/2 maand

ronmar

Nieuw lid
Tijdens de wachtperiode rij ik nog steeds in mijn volkswagen multivan tdi 174 pk highline 4 motion uit 2005. Ik weet het dit is een wereldbus met veel ruimte en een machtig motorblok.
Maar als zelfstandig ondernemer is de wegenbelasting een " koopje " en als je dan gaat stoppen als zelfstandige dan wordt die wegenbelasting opeens een ruime € 400,00 per kwartaal. Door dit gegeven en door het lezen van de reviews op de autoweek site hebben wij besloten voor een ruime Skoda Superb combi te kiezen.
Ps, ik heb nog geen leverdatum doorgekregen ( haha )
groeten van Ronmar

Peter79

Actief lid
Vandaag besteld (1 oktober), levering 10 januari gepland. Volgens dealer was er mogelijkheid tot levering 3e-4e week december, maar niet erg realistisch.
S2 Combi Elegance 170pk DSG met Themisto 18" velgen.

Levering deze week

Hij staat bij de dealer ! Aanstaande woensdag is de levering, dat zijn dus 13 weken geworden (ipv 6-8).

ronmar

Nieuw lid
Vandaag gehoord van de garage: levering storm blauwe SC2 incl extra's levering eerste helft januari. Ik heb Kessy laten vallen want dan kwam er nog 4 weken bij en niet onbelangrijk is, dat bij aflevering begin januari de 2% prijsverhoging vervalt die in 2011 ingaat, ( door kessy te annuleren " verdien " je dus bijna € 1000,00 ).
verder geen bijzonderheden,
groeten van Ronmar

navarro

Nieuw lid
superb combi amazone groen DSG met alle toeters en bellen (kessy, panoramisch dak ...) besteld op 07/07/2010 - vandaag geleverd bij de dealer - maandag aanstaande haal ik hem op !

ik neem straks afscheid van een sharan TipTronic (2006 - 150000 km) ik houd (voorlopig) een toyota corolla verso (2007 - 25000 km) + mazda miata (2008 - 18000 km)

RogerS

Forumguru
superb combi amazone groen DSG met alle toeters en bellen (kessy, panoramisch dak ...) besteld op 07/07/2010 - vandaag geleverd bij de dealer - maandag aanstaande haal ik hem op !

ik neem straks afscheid van een sharan TipTronic (2006 - 150000 km) ik houd (voorlopig) een toyota corolla verso (2007 - 25000 km) + mazda miata (2008 - 18000 km)

Mooie kleur! :baby012:

Net door de garage gebeld, hij is binnen :) !!!!! Levering kan pas de 21e plaatsvinden omdat dan mijn oude leasecontract afloopt. De dealer wilde volgende week woensdag afspreken........

SuperB Combi 2.0 TDI 125KW EBL Amethyst Purple Metallic.
order naar PON : 19 Juli
Productie week 39
Geleverd bij dealer week 40
Afleveren 21 Oktober !!!

vincefra

Actief lid
Joepie ...

vandaag bericht gehad dat de wagen geleverd wordt en dat ik deze de 22ste mag afhalen (incl. inbouw van DVD schermpjes ... )

Dus kennelijk is de productie wel degelijk versneld ...

vincefra

Actief lid
Een combinatie van de twee geloof ik:
- geluk want mijn vorig leasecontract is ten einde (versta blutswerk in plaatwerk vooraan de wagen en door de leasemaatschappij als niet te herstellen bestempeld want waarde wagen beschadigd is evenveel als waarde wagen onbeschadigd) en wordt niet verlengd. Moet dus met een vervangwagen rijden tot aan de nieuwe wagen en die is niet zo goed (opel insignia - zie draadje bij rijimpressies)

- steekpenningen want is een mooi lease contract dat nu twee maanden eerder kan starten, en heb noch wat reclame voor de wagen gemaakt in vriendenkring- collega's waar de garage reeds van gehoord heeft ... dat help ook zeker ... en catalogus-waarde wagen is toch 35.000 + BTW (heb wel korting van xx %) die ze pas ontvangen bij levering ...

Bovenaan Onderaan