@PizzaPieter weet er alles van, hij verkocht zelfs zijn Octavia er voor!@tvdp Kan het me levendig voorstellen dat nu zelfs de inslag van een insect op het voorruit al de gedachten van een bezoek aan de autoruitenboer doet denken.....maarrr....je hebt het voor elkaar dat je de Hifly's kan wisselen voor (ik hoop) dezelfde Hankooks als die je er al onder hebt zitten. Da's in ieder geval een stap 1.
Denk er daarnaast toch ook ff over na om de auto uit te laten lijnen. Ik weet 't, kost ook geld (misschien kan je nog korting bedingen bij de bandentoko onder het mom van "dan weten jullie en ik dat we er alles aan gedaan hebben en dan zijn jullie van me af....) maar dan sluit je in ieder geval nog een mogelijk "probleem" uit.
En nog steeds.
Met dit verschil, dat ik het ook voel (als een vd weinigen) met lange snelheden. Stapvoets.
Moet het nog steeds uittesten/tekenen, maar ik denk iedere halve of hele wielomwenteling.
Call me crazy, maar ik voel.
Rond 55kmu resoneert ie en voel je het erger, maar voelen doe ik het altijd.
2x uitgelijnd, 5x gebalanceerd, nieuwe banden, banden voor achter.
Was t maar winter, dan kon ik de nieuwe wintervelgen proberen
...........
Als het financieel even niet uitkomt zou ik voor nu even op de andere velgen blijven rijden en doorsparen voor een set goede A-merk banden. Het is je enige contact met de weg..