Vandaag bezoekje aan garage gedaan betreft het rammeltje dat zich ergens rechts vooraan situeert..
Chef is met mij mee gereden en erkende het geluid vrij snel, oef, ik beeld het me toch alvast niet in
. Hij dacht dat het voornamelijk uit het dashboardkastje kwam.. dus bij openen leek het te verdwijnen of toch te minderen. Maar ik gaf aan dat er dan ook de mogelijkheid bestond dat deze als klankkast fungeerde voor een geluid dat ergens anders ontstaat..
Maar goed, na wat duwen aan het kastje en vasthouden, openen, terug dicht.. het geluid was weg
Dan nog wat spray aan de plastic borgpennetjes van het deurtje en ik rij van de parking...
Wat dacht je nu.... direct dat geluid terug! pffff
Alé, ik rechtsomkeer gemaakt en terug naar de garage. Afspraak ingepland voor komende donderdag, dan gaan ze er een dagje mee testen.. ben benieuwd wat er gaat uitkomen. Ik ga zelf aan dat er nog mensen waren met klachten over het rechterportier (bekleding) maar daar had hij nog geen enkele melding van gehad..
Ik rij terug naar huis en foefel ondertussen nog wat aan dashboardkastje, mijn A-stijlbekleding, etc.. totdat ik stevig druk op het ventilatieroostertje... En wtf? het geluid was weg?
Ik ga dit nog uitgebreider testen en dan kan ik dit meenemen naar de garage om ze alvast mss eerst naar dat te laten kijken..
Ik probeerde het los te halen maar dat is toch niet zo evident eigenlijk, bang om iets kapot te doen denk ik