Ik heb het gevonden: zonet de handleiding aan het lezen geweest en daarin staat dat de radio uitgaat als je het contact afzet EN de deur opent. Waarschijnlijk zal ik de vorige keren eerst al de deur geopend hebben voordat ik het contact afzette.
dat is volgens mij voor het aangaan van de gewone verlichting, die heb ik idd op vroeg staan, kan me niet herinneren dat de grootlicht assistent ook zo'n instelling heeftDag Micky,
Bij mij doet hij het prima. Soms zelfs eerder iets te traag, in de zin dat ik al het grootlicht zou willen inschakelen, maar hij doet het nog niet. Ik kan er echter mee leven en laat het ding dus zijn gang gaan.
Ik heb het nu niet direct specifiek nagekeken, maar ik meen me te herinneren (kan ook mis zijn) dat je de gevoeligheid kan instellen via de Columbus.
oei!En dus nog eentje, Betsy is beetje ziek, reeds 2e maal bij dealer, foutmelding sensor roetfilter en noodloop, eerste maal gereset en geen effect nu dus reeds 3 dagen bij dealer en het gaat niet de goede kant op, vinden niet wat er verkeerd gaat, denken aan lucht-massa meter maar zijn het niet zeker
Dus rij ik rond in een ... POLO 1.2 TDI en dit is een echte rotkar als je 150km per dag doet en een RS gewoon bent.
En dus nog eentje, Betsy is beetje ziek, reeds 2e maal bij dealer, foutmelding sensor roetfilter en noodloop, eerste maal gereset en geen effect nu dus reeds 3 dagen bij dealer en het gaat niet de goede kant op, vinden niet wat er verkeerd gaat, denken aan lucht-massa meter maar zijn het niet zeker
Dus rij ik rond in een ... POLO 1.2 TDI en dit is een echte rotkar als je 150km per dag doet en een RS gewoon bent.
En dus nog eentje, Betsy is beetje ziek, reeds 2e maal bij dealer, foutmelding sensor roetfilter en noodloop, eerste maal gereset en geen effect nu dus reeds 3 dagen bij dealer en het gaat niet de goede kant op, vinden niet wat er verkeerd gaat, denken aan lucht-massa meter maar zijn het niet zeker