kokkel87
Lid
Na 185000 km geen 1 storing of probleem meegemaakt met 8v A3
Olieverbruik? Waar Audi berucht om is.[/QUOTE]
Zelfde verbruik als de Skoda nu 1 liter op 15000km ongeveer
Kan een slecht contact van het display zijn.
Vaak is het zo als de connector los/vast gehaald wordt dan werkt het weer.
Zo niet, dan is het display stuk.
Olieverbruik? Waar Audi berucht om is.
Ik heb dit ook (gehad?).Ik rij sinds juli 2017, dus iets meer dan een jaar, een Octavia 3 FL, 1,0 met DSG.
Zowel de 1,0 als de DSG vallen voor mijn gebruik heel goed mee, en tot voor een paar weken overigens ook storingsvrij.
De voorbije dagen heb ik een aantal keer voorgehad dat het display ( Amundsen met nav ) niet werkt.
De radio speelt, maar op het display komt er niets.
Radioposten, telefoon, navigatie komt niet op display. PDC komt wel op display.
Aantikken van de toetsen op het display verandert er niets aan.
Contact afzetten en direct herstarten helpt ook niet. Pas als het contact enige tijd is afgezet, werkt alles weer na herstart.
Ik heb het gemeld aan mijn dealer ( nam in Gent ), en voor hun is het geen gekend probleem, en wordt het dus een dag ( of langer ) zoeken.
Iemand dit ook reeds voorgehad of ervaring mee?
Sinds een paar maanden kraakt en tikt mijn spiegel bij het in en uitklappen wanneer de auto van/op slot gaat. De linker.
Is dit iets wat gewoon gesmeerd zou moeten worden of moet ik het gaan zoeken in (kunststof) tandwieltjes die hun tijd gehad hebben.
En naar de bekende weg vragend; die hele spiegel moet zeker open om daarbij te kunnen komen?
Tsja dan moet je een nieuwe bestellen.....Ben alleen bang dat ik dat glas mol
Zal eens kijken tzt. Ben alleen bang dat ik dat glas mol als ik het los moet halen
22%...
Volgens mij is het toch da tna 5 jaar alle auto's standaard naar 25% gaan? ook al zit je op 22% had daar laatst een mail over gehad van HR dat iedereen op tijd een auto moest kiezen, mits ze wilde voorkomen dat ze naar 25% zouden gaan ivm levertijd.25%
Het gaat om het jaar waarin de auto op kenteken is gezet.
Oké, ik dacht al zoiets, maar kon het niet vinden. Thnx.