En dat is dan ook nog een gesponsorde link@ Gielovd: doe eens een google-opdracht op "octavia pauper edition"... de eerste hit die bij mij naar boven komt is de nieuwe Octavia Greenline... :ahum:
@ Gielovd: doe eens een google-opdracht op "octavia pauper edition"... de eerste hit die bij mij naar boven komt is de nieuwe Octavia Greenline... :ahum:
'320 uit 84 op randje ordinair' - Gummen
40 berichten - 12 auteurs - Laatste bericht: 12 augSkoda Octavia 2.0TDI Abt Roet edition (2006) - Buick Skylark Custom (1970) ..... Dit is gewoon pauper-materiaal :-) ...
www.gummen.org/forum/showthread.php?p... - In cache - Vergelijkbaar -
Ik grapte maar hoor heren :super: hahaha
Hit #5:
Hmm, JC?
Hahaha, je hebt hem gegoogled en dan krijg je die eruit? Hahaha
Als je ff dat foum opent zie je dat iemand het over een paar ouwe roestbakken heeft!
. Het contact uitzetten en weer aanzetten en de turbo doet het gewoon weer. Wat overigens best spannend is met 110 per uur.
Pas wel op, want als je stuur in het stuurslot schiet dan........:1439:
Groet,
Charlie
Goed ik heb m weer terug. Bleek een vacuumlek te zijn ergens in de motor, slangetje weer aangesloten en hij gaat weer als vanouds.
Was dus een dubbel probleempje, kapotte turbo EN een vacuumlek. Ik ben weer blij :xyxthumbs:.
Hopelijk kan ik nu zonder problemen de laatste paar maanden van het leasecontract doorkarren....
De onderdruk (= vacuum) wordt gebruikt om de schoepen van de turbo te verstellen. Dus als bv. de slang kapot is heb je geen vacuum meer en dus geen/weinig turbodruk.
Dus maar 1 probleem.
Groet,
Charlie
Niet helemaal want het begon allemaal met een zingende turbo tussen de 1.000 en 1.500 rpm (zie een aantal berichten terug).
Die is dus ook echt vervangen, daarna had ik vermogen tekort en schoot ie in de noodloop. De turbo die er nu inzit is (weer) muisstil.